Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #1 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg og en venninne har en "diskusjon" ang hygiene på gang.. Det virker kanskje en smule barnslig men likevel. Hun sier at en bh kun kan brukes 1 dag ellers har man dårlig hygiene, er gris o.l mens jeg mener at man fint kan bruke en bh i 2-3 dager. MEN det kommer jo helt an på om man svetter mye selvfølgelig.. Skifter dere bh hver dag? Tove-85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 11. august 2002 #2 Del Skrevet 11. august 2002 Jg skifter ikke hver dag,mn så dusjer jg nesten hver dag da.Mn truser dt må man bare bytte hver dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 11. august 2002 #3 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg bytter heller ikke bh hver dag, det er bare tull. En bh blir jo ikke svett akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bumblebee Skrevet 11. august 2002 #4 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg pleier å bruke bh-en i et par dager, noen ganger tre. Kommer an på når på døgnet jeg tar den på og sånn. Men lukter det røyk av den (som det oftest gjør etter kafe-besøk og sånn) er det rett i vaskebøtta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 11. august 2002 #5 Del Skrevet 11. august 2002 bytter ikke bh hver dag, bruker den som regel i to dager, kanskje tre hvis jeg tok den på meg sent en dag, eller tok den tidlig av men dusj og trusebytte er hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tove-85 Skrevet 12. august 2002 #6 Del Skrevet 12. august 2002 Takker for svar! Å skifte truser hver dag er en selvfølge! Jeg tror faktisk venninna mi er overrenslig... Hun har bortimot 40 bh`er for hun må jo skifte hver dag... :o Ja, ja det blir mye klesvasking på henne da hun aldri går med de samme plaggene 2 dager på rad. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #7 Del Skrevet 12. august 2002 Skifter ikke bh hver dag nei....det er litt hysterisk syns jeg. Men truser skiftes jo selvfølgelig hver dag, minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 12. august 2002 #8 Del Skrevet 12. august 2002 og det var meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 12. august 2002 #9 Del Skrevet 12. august 2002 Har noen ganger samme bh i en uke eller noe jeg. Er IKKE urenslig i det hele tatt, jeg svetter nesten ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. august 2002 #10 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg skifter heller ikke BH hver dag, føler ikke det er nødvendig. Vasker derimot BH'ene ca. en gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå