AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Del Skrevet 28. februar 2018 Det er salg på enkelte produkter denne uken (på apotek), lurer derfor på om du har erfaringer med dette merket? Fortell Selv brukte jeg Effaclar-serien under isotretinoin-kur for mange år siden, husker huden var "myk" selv om den var knusktørr. Vil ha tilbake den følelsen Anonymkode: e9795...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Del Skrevet 28. februar 2018 Eg fikk anbefalt det merket av hudlegen min, tror det var Effaclar K eller H eg brukte. Var det den du pleide å bruke? Hvis du likte den, kan du ikke kjøpe mer? Eg var fornøyd med hudkremen og rensegeleen i samme merke, men eg sluttet å bruke det da eg fant ut at de tester produktene på dyr. Dette er noen år siden, kanskje de har sluttet med det. Anonymkode: eeef3...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Del Skrevet 28. februar 2018 Bruker La Roche Posay Toleriane Ultra Ansiktskrem til sensitiv og meget intolerant hud, den gjør ansiktet mitt silkemykt og gir en god glød. Begynte på den etter at jeg fikk et massivt utslett i ansiktet som var en skikkelig allergisk reaksjon, fikk denne anbefalt på apoteket og tenkte at det skader ikke. Etter få dager var utslettet borte, men jeg likte den så godt at jeg bare holdt meg til den. Anonymkode: d7f49...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Del Skrevet 28. februar 2018 For interesserte: Huden er i ettertid av isotretinoin-kuren litt oljete i T-sonen, med flasstendenser (seboreisk eksem). Har kombinert/tørr hud på vinteren, og normal/kombinert på sommeren. Blir fort rød ved bruk av sterke produkter, som peeling, og får litt kviser innimellom. Er i 30-årene. Bruker idag renseolje/vann til rens og sminkefjerner, og fuktighetskrem for kombinert hud. ts Anonymkode: e9795...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Del Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eg fikk anbefalt det merket av hudlegen min, tror det var Effaclar K eller H eg brukte. Var det den du pleide å bruke? Hvis du likte den, kan du ikke kjøpe mer? Eg var fornøyd med hudkremen og rensegeleen i samme merke, men eg sluttet å bruke det da eg fant ut at de tester produktene på dyr. Dette er noen år siden, kanskje de har sluttet med det. Anonymkode: eeef3...54b Ja den var det Tror det var H. Jeg tenker den blir for drøy, har prøvd ut kremer som er intensive for de med tørr hud, og det endte med glinsende hud. Derfor tror jeg at jeg bør gå for litt mildere, den serien et beregnet for de som går på behandlinger som tørker ut huden. På grunn av prisen vil det bli smør på flesk. Håper de har sluttet med testing på dyr. Anonymkode: e9795...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Del Skrevet 28. februar 2018 billig på 123apotek.no og gratis frakt Anonymkode: e52dd...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Del Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker La Roche Posay Toleriane Ultra Ansiktskrem til sensitiv og meget intolerant hud, den gjør ansiktet mitt silkemykt og gir en god glød. Begynte på den etter at jeg fikk et massivt utslett i ansiktet som var en skikkelig allergisk reaksjon, fikk denne anbefalt på apoteket og tenkte at det skader ikke. Etter få dager var utslettet borte, men jeg likte den så godt at jeg bare holdt meg til den. Anonymkode: d7f49...ba8 Jeg har prøvd rens fra samme serie hos ei venninne, huden føltes faktisk silkemyk hele dagen, og jeg flasset mye mindre på de tørre områdene Kanskje det kunne vært noe for meg også? Derfor jeg vurderte å kjøpe selv, men på apoteket var det for mange ulike produkter så valgte å heller spørre på KG ts Anonymkode: e9795...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Del Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: billig på 123apotek.no og gratis frakt Anonymkode: e52dd...3cc Elsker deg ❤❤❤ Anonymkode: d7f49...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Del Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: billig på 123apotek.no og gratis frakt Anonymkode: e52dd...3cc Takk for tipset ab, jeg skal se Har du brukt noe fra LPR? Anonymkode: e9795...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #10 Del Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd rens fra samme serie hos ei venninne, huden føltes faktisk silkemyk hele dagen, og jeg flasset mye mindre på de tørre områdene Kanskje det kunne vært noe for meg også? Derfor jeg vurderte å kjøpe selv, men på apoteket var det for mange ulike produkter så valgte å heller spørre på KG ts Anonymkode: e9795...0fe Jeg har noen temmelig tørre områder som flasser om vinteren, men med denne kremen så forsvant de, selv ikke i denne knusktørre -17 vinterkulda kom de tilbake og jeg bruker ikke den kremen hver dag en gang, anbefaler den veeldig! Anonymkode: d7f49...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #11 Del Skrevet 28. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset ab, jeg skal se Har du brukt noe fra LPR? Anonymkode: e9795...0fe Toleraine ultra nattkrem og dagkremen. syns dagkremen er litt for fet, trekker ikke godt nok inn, også bruker jeg dermo cleanser. Den er god Anonymkode: e52dd...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2018 #12 Del Skrevet 1. mars 2018 Effaclar H og Effaclar Mat er mine desidert toppfavoritter herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. mars 2018 #13 Del Skrevet 1. mars 2018 Bruker Effaclar H rensegelen per nå, likte godt hudkremen i samme serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 1. mars 2018 #14 Del Skrevet 1. mars 2018 Bruker Lipikar Syndet ap+ i dusjsåpe og bodylotion. Er mild og holder ganske tørr hud myk gjennom vinteren. Cicaplast håndkrem er en av de beste håndkremene jeg har vært borti, pleier å ha en tube liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #15 Del Skrevet 1. mars 2018 Jeg er veldig fornøyd med produkter fra Avene Anonymkode: efb7c...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 1. mars 2018 #16 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Jeg er veldig glad i det merket og bruker mye forskjellig. Dusjkremen gir myk og fin hud, og tørker ikke ut huden. Fuktighetskremen er fet og god og fin å smøre inn på legger og andre steder det kan være tørt. Deodoranten inneholder ikke aluminium, og virker bra. Den har en behagelig duft, men ikke så sterk så går fint sammen med parfyme om man ønsker det. Edit: Jeg bruker også solkrem derfra, - har ei stor tube med faktor 50 (300 ml). Jeg har linket til Komplett Apotek ( fri frakt over kr 450,-), men om prisene er de samme så er det bedre med 123.apotek hvor det er fri frakt uansett beløp. Endret 2. mars 2018 av Hanne67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #17 Del Skrevet 2. mars 2018 Er noen av produktene parfymefrie? Anonymkode: 392b7...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 2. mars 2018 #18 Del Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er noen av produktene parfymefrie? Anonymkode: 392b7...39c Toleriane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 2. mars 2018 #19 Del Skrevet 2. mars 2018 På 28.2.2018 den 23.18, AnonymBruker skrev: Det er salg på enkelte produkter denne uken (på apotek), lurer derfor på om du har erfaringer med dette merket? Fortell Selv brukte jeg Effaclar-serien under isotretinoin-kur for mange år siden, husker huden var "myk" selv om den var knusktørr. Vil ha tilbake den følelsen Anonymkode: e9795...0fe Jeg bruker toleriane. Rens og fuktighetskrem. Veldig drøy selv om tuben er bitteliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #20 Del Skrevet 2. mars 2018 Jeg bruker sminkefjerner derfra og har vel brukt alle de ulike ansiktskremene. Er fornøyd. Men er fortsatt veldig tørr i ansiktet etter en dag på jobb. Anonymkode: 50591...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå