AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er veldig redd jeg er gravid. Det begynte forrige gang jeg skulle ha mensen. Da fikk jeg ikke mensen. Men Fikk mye magesmerter. En uke senere kom mensen og varte mye lenger enn det pleier og gjøre. Og den var anderledes enn den pleide. Jeg går forresten på p piller som heter quleira. Nå skulle jeg også hatt mensen igjen. Men ikke noen ting. Bare utflod i tillegg til en kvalme som går av og på hele dagen. Vært sånn i 5 dager nå. Hodepine. Jeg har tatt tester. Og alle negative. Men lurer på om jeg burde dra videre til lege for å sjekke med Eventuelt en blodprøve. Men siden krg hsr tatt 4 tester. Alle negativ. Tok de ved forrige mens og nå. Håper noen har gode råd Anonymkode: 097d9...179
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Du trenger ikke ha menstruasjon på p-piller vet du. Gå til legen pga magesmerte og kvalme og mye utflod. Kan være infeksjon. Du bør testes for klamydia og mycoplasma genitalis Anonymkode: db8aa...09c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå