AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Hei alle sammen Jeg har vært i et fast forhold i to år nå og vi trives veldig godt sammen, i det siste har jeg forøvrig merket at jeg nesten ikke blir våt under samleie, (ikke fordi jeg ikke har lyst) vi har prøvd flere forskjellige teknikker for å bedre situasjonen, men uten større hell. Noe slikt har ikke skjedd meg tidligere heller og lurer derfor på om noen her har opplevd noe av det samme og har noen råd som kan hjelpe. takk så mye på forhånd Anonymkode: e4ae8...3c2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Hvis han slikker deg nok så blir du våt av spyttet hans om ikke noe annet. Anonymkode: 083a9...b84
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 Har akkurat samme problem, er utrolig irriterende. Vi har funnet ut at glidemiddel funker veldig bra, men nå er problemet at han mister ereksjon under samleie enda han er kåt.. kjenner jeg blir sliten av alle disse problemene i sexlivet, mister bare lysten når jeg vet at jeg ikke blir våt og at han ikke holder på ereksjonen Anonymkode: 61cea...183
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Men altså, bruker disse mennene nok tid på å pirre og kåte dere opp da? Eller går de bare rett på sak? Selvom de prøver å fingre deg først osv, så må de tenne dere mentalt også og sette stemningen for sex og romantikk. Mange forhold mangler romantikk og pirring fordi ting går på rutine, da er det ikke rart det ikke begynner å krible der nede. Anonymkode: 8a44b...ff2 1
Bbgirl Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså, bruker disse mennene nok tid på å pirre og kåte dere opp da? Eller går de bare rett på sak? Selvom de prøver å fingre deg først osv, så må de tenne dere mentalt også og sette stemningen for sex og romantikk. Mange forhold mangler romantikk og pirring fordi ting går på rutine, da er det ikke rart det ikke begynner å krible der nede. Anonymkode: 8a44b...ff2 Det er mye romantikk i forholdet vårt, og det kommer som sagt ikke av at jeg ikke blir pirret eller opphisset, det blir jeg, derfor jeg syns det er veldig merkelig at jeg ikke blir like våt som jeg pleier, til det punktet hvor det blir litt ukomfortabelt og vanskelig å for eksmpel bytte posisjon.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 27 minutter siden, Bbgirl skrev: Det er mye romantikk i forholdet vårt, og det kommer som sagt ikke av at jeg ikke blir pirret eller opphisset, det blir jeg, derfor jeg syns det er veldig merkelig at jeg ikke blir like våt som jeg pleier, til det punktet hvor det blir litt ukomfortabelt og vanskelig å for eksmpel bytte posisjon. Kan det ha med alder, hormonnivå (p piller?) , stoffskifte eller stress å gjøre kanskje? Anonymkode: 8a44b...ff2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Bare å harke opp en spyttklyse så er musa klar til å brukes. Jeg gjør det på dama mi og det funker fint. Anonymkode: 7875d...2fa
bortebra Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Går du på noen medisiner som kan ha innvirkning? Kan det eventuelt være noen hormonelle endringer inni bildet? Sånt pleier ikke å endre seg over natta uten at det er noen mental eller fysisk årsak. 1
Bbgirl Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 Jeg er i tyve årene enda så spørs om det er alder. Går ikke på noen medisiner. Har tenkt på om det eventuelt er stress, men føler ikke at jeg er mer stresset nå enn tidligere, om det ikke ligger mer underbevisst da.
Gjest KrissG Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 Jeg tenkte først at du kanskje brukte medisiner eller p-piller. Jeg har nesten motsatt problem, blir så våt at det nesten er flaut av og til. Ikke så kult når buksa er klam.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 Stå på hodet og spre beina, så ber du han harkle og spytte i hullet mellom bena dine, siden er det sexy time! Problem løst. Anonymkode: 68c5b...e82
Occulta Skrevet 1. mars 2018 #12 Skrevet 1. mars 2018 14 timer siden, KrissG skrev: Jeg tenkte først at du kanskje brukte medisiner eller p-piller. Jeg har nesten motsatt problem, blir så våt at det nesten er flaut av og til. Ikke så kult når buksa er klam. Samme her, senga blir søkkvåt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå