AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #21 Skrevet 16. mars 2018 hva med å droppe nettdating! Og bruke grepene du vil ha med noen som du treffer der du er. Tidsbesparende og mer til vendings dyktig. Nettdating er super vanskelig i dag. Og jeg vet ikke om du blir særlig stolt å fortelle barna dine hvor du traff kvinnen du er gift med? går glipp av mye verdifullt i livet om man prioritere nettdating som en vei for kontakt med en med menneske og en som du vil bli kjent med og ikke minst glad i. Anonymkode: b5a48...864
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #22 Skrevet 17. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ordentlige bilder ? Ikke i feil vinkler, at det er lyst og tydelig nok ? Vær deg selv, er bedre enn å bli lurt etterpå. Framstår du som egoistisk og dominant ? Tar du initiativ ? En annen feil dere gjør er at det blir for mye prat og handling rundt sex, men ikke lidenskapen og følelsene rundt det. Og det er ikke noe gøy å bli lurt til sengs når dere ikke tåler trynet på henne egentlig... snakk om barn og en stabil framtid pluss at du må framstå som stabil selv... Man kan ikke være redd for å være sårbar og ydmyk hvis du skal klare å vinne en bra dame som ikke bare har tenkt å utnytte deg. Skriv feks lange meldinger om det som interesserer deg og ikke spill bedreviter eller vær spydig. Anonymkode: 98b96...25f Har de beste bildene jeg har tilgjengelig, etter min mening hvertfall. Er ikke noe redd for å snakke om følelser og de tingene, jeg er ute enn mer etter sex. Er jeg ikke interessert sier jeg ifra om det. TS Anonymkode: 32730...30d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #23 Skrevet 17. mars 2018 10 minutter siden, Leiadenrare skrev: Mener jo at det kan være litt vanskelig, siden det er forskjell til forskjell på mange profiler, ellers så er det ganske lett å ignorere en person på nettet. Ja. Er kyniske greier det der. Har jo gjort det selv, å ikke svare når jeg ikke er intr. Men gjør det jo ikke for moro Men, nok klaging. Skal på Tinder-date til uka, får se fram til den ts Anonymkode: 32730...30d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå