Gå til innhold

Stories from Norway


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91

Hei!

Er det noen som har sett Ylvis sitt nye program Stories from Norway? Hva synes dere? Jeg likte første episode (Stupetårnet) veldig godt, ikke så fornøyd med episoden om Justin Bieber. Spennende hvordan episoden om Northug blir.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte også veldig godt den om stupetårnet! Har ikke sett den om Justin Bieber. 

Det ligger vel forresten tilgjengelig på Dplay (gratis) til de som ikke har fått sett det på TV.

Anonymkode: 39104...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg har overhodet ingen planer om å følge med på dette. 

 Jeg takler ikke de Ylvis-brødrene. Det går stort sett i krampeaktige forsøk på å fremstå som morsomme. 

Anonymkode: 1a962...3ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den med Bieber var dødsmorsom😂 Men jeg har aldri sett noe av Ylvis før. 

Gleder meg til fortsettelsen.

Anonymkode: eb999...e58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte begge to godt. 

Må si at disse beliberne virkelig støttet JB oppførsel. Men, de er jo bare tenåringer, så forstår jo at de er lojale. 

Anonymkode: b0fac...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke første episode var noe morsom i hele tatt, episode to var helt ok. Men neste episode om Northig må jeg bare se, siden "alle" her i byen har et forhold til det som skjedde så tror jeg det kan bli litt gøy(selv om jeg har litt delte meninger om at de gjør narr av noe han er helt "ferdig" med).

Anonymkode: cbf0f...9f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne vært morsomt, men det er alt for mye synging. Sett de to første, men kommer ikke til å se mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Akkurat den sjangeren der traff meg skikkelig!  Eneste er at sånne sanger fester seg veldig på hjernen så har gått med Tor kraft på hjernen hele uka :ler: 

Anonymkode: e6c2c...96c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Morsomt! Akkurat den sjangeren der traff meg skikkelig!  Eneste er at sånne sanger fester seg veldig på hjernen så har gått med Tor kraft på hjernen hele uka :ler: 

Anonymkode: e6c2c...96c

We're gonna sink the diving toweeeerr! :alice:

Anonymkode: dc255...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater musikaler så gidder ikke se på . Ingen av ylvis sine musikk innslag har vært morsomt etter min type smak, eneste gøy ylvis har gjort er den der stemme i heisen sketchen.

Anonymkode: 66099...df7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig alltid syns at Ylvis brøderene er morsome, men jeg syns ikke "stories from norway" var spesielt underholdene. Jeg syns konseptet bak ideen var interessant og at det er kult at de fremhever norske "minnesmerker" på den måten. Det blir litt for mye musikal for min del..

Anonymkode: 83794...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

 Jeg har overhodet ingen planer om å følge med på dette. 

 Jeg takler ikke de Ylvis-brødrene. Det går stort sett i krampeaktige forsøk på å fremstå som morsomme. 

Anonymkode: 1a962...3ff

Har du sett dette? https://www.youtube.com/watch?v=JofRc_qQCAs

Anonymkode: 64131...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt episoden med Bieber, men kom ikke gjennom helle stupetårnet. Og det selv om jeg bor i nabokommunen til Hamar...

Anonymkode: 64131...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det beste som noen gang har blitt sendt på norsk TV!! Ylvisbrødrene  (denne gangen inkludert lillebror Bjarte 😍👏👏👏) er de mest talentfulle kjendisene vi har i Norge. Ingen andre kan nerme i forhold til å være SÅ morsomme og videre ekstremt musikalske og gode skuespillere! 

Jeg elsker Stories from Norway! Håper det blir mange sesonger av det. Personlig syntes jeg Superstar in Norway var artigere enn Stupetårnet, men jeg foretrekker musikken i Stupetårnet 😁

syntes forresten at det var ekstremt bra, og riktig, at de passet på at Superstar in Norway musikken hørtes 100% som noe JB kunne kommet med ;)

Jeg gleder meg vilt til mandagene fremover! 🎶👏👏

😊😸🎉 - my emotions are right! 😁😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.2.2018 den 15.29, AnonymBruker skrev:

  Jeg takler ikke de Ylvis-brødrene. Det går stort sett i krampeaktige forsøk på å fremstå som morsomme. 

Anonymkode: 1a962...3ff

Endelig noen som meg. :5: Jeg føler hele Norge elsker dem og jeg kan bare ikke forstå hvorfor. De er virkelig ikke morsomme.

Anonymkode: 45704...e4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det var litt kjedelig jeg. Det ble litt for lange episoder. Klarer ikke følge med hele episoden.

Anonymkode: 42757...37b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte første best. Sikkert fordi jeg har en forkjærlighet for musikaler. Da sangene tydelig var inspirert av musikaler, Chicago og Les Miserables m.fl.

Anonymkode: c3442...fae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det! Endelig noe orginalt.Er så lei talkshows og talentkonkurranser. 

Anonymkode: 156ca...682

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...