Gå til innhold

Singel : hvor mye dater du?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ikke vært singel så lenge. Litt over ett halvt år, og har ikke møtt eller skrevet med noen som jeg kunne tenke meg å date.

Jeg er ikke interessert i å date bare for å date heller. Jeg har jo lyst til å møte noen selvsagt, men jeg vet ikke. Jeg bare synes det høres ganske rart ut å date veldig ofte. Tror egentlig ikke at jeg hadde orket det.

I tillegg er jeg litt sær og sjenert, så det er ikke bare bare å finne noen :P

Endret av Elaine Marley
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Elaine Marley skrev:

Jeg har ikke vært singel så lenge. Litt over ett halvt år, og har ikke møtt eller skrevet med noen som jeg kunne tenke meg å date.

Jeg er ikke interessert i å date bare for å date heller. Jeg har jo lyst til å møte noen selvsagt, men jeg vet ikke. Jeg bare synes det høres ganske rart ut å date veldig ofte. Tror egentlig ikke at jeg hadde orket det.

I tillegg er jeg litt sær og sjenert, så det er ikke bare bare å finne noen :P

Jeg har funnet ut at det er bedre å date sjelden enn ofte. Jeg ble stresset av å gå på date med nye mannfolk hele tiden. Det er jo ikke kos å stresse med datingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

M 38.. Mulig jeg er litt gammeldags, men tror jeg har "datet" én gang i mitt liv mens jeg var singel i "voksen" alder. Før jeg hadde min første kjæreste møtte jeg damer/jenter bare av nyskjerrigheten, altså fra jeg var 18-24. Sist gang jeg var singel "datet" jeg en dame, men vi hadde aldri sex. :) Men hvis det å "møte" damer for sexen sin del, er det samme som å date, har jeg kanskje "datet" maks 3 ganger i året i mine yngre dager. :) 

Anonymkode: b8d85...e7c

Skrevet
5 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg har funnet ut at det er bedre å date sjelden enn ofte. Jeg ble stresset av å gå på date med nye mannfolk hele tiden. Det er jo ikke kos å stresse med datingen. 

Ja, det tror jeg også. Ser en skrev at de hadde to dater i uken eller noe sånt. Jeg hadde ikke orket å møte to nye mannfolk hver eneste uke. Ser for meg at det bare hadde blitt stress for meg.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Elaine Marley skrev:

Ja, det tror jeg også. Ser en skrev at de hadde to dater i uken eller noe sånt. Jeg hadde ikke orket å møte to nye mannfolk hver eneste uke. Ser for meg at det bare hadde blitt stress for meg.

Ikke jeg heller. Nå har ikke jeg møtt en siden november. Jeg behøvde en pause. Er for nærtaken når det gjelder avvisninger. 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg datet manisk for å komme over han siste typen min men det hjalp ikke. Jeg ble bare mer ulykkelig og stresset. Derfor deilig med et avbrekk. Og dating er jo litt psykisk tøfft. Jeg venter til det blir litt varmere i været. Men det er mye rart på nettet. Det er sant. 

Jeg har selv slettet tinder, lastet den ned igjen når jeg kjedet meg, også slettet den😝 Men nå skal den forbli slettet fordi jeg er så sykt oppgitt av menn der inne. I en alder av 29 har jeg hittil vært uheldig i kjærlighet og funnet menn som ikke passer meg. Har til sammen "forholdserfaring" på 9 år bak meg da, med to samboere. 

Vært singel snart 1.5 år og håper finne han som tar meg med storm. Har barn, så det haster ikke😊 

Anonymkode: 91088...6cd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv slettet tinder, lastet den ned igjen når jeg kjedet meg, også slettet den😝 Men nå skal den forbli slettet fordi jeg er så sykt oppgitt av menn der inne. I en alder av 29 har jeg hittil vært uheldig i kjærlighet og funnet menn som ikke passer meg. Har til sammen "forholdserfaring" på 9 år bak meg da, med to samboere. 

Vært singel snart 1.5 år og håper finne han som tar meg med storm. Har barn, så det haster ikke😊 

Anonymkode: 91088...6cd

Da er vi to. Jeg har også barn. Så derfor er jeg lykkelig uansett. Da haster det ikke å måtte ha en mann. Har selskap i barna. :)

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2018 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så rart. De fleste menn har jo nå fått med seg reglene for når det er lov/ikke lov å ta kontakt med damer.

Selv har jeg. (mann 40+) aldri vært på en date i hele mitt liv, og klarer heller ikke å forstå hvordan det lar seg gjøre å gå på masse dater. Hvor treffer dere disse folkene, og er det virkelig så mange dere har lyst til å dra på date med?

Tror min verden ser ganske annerledes ut enn andres, skjønner jeg.

Anonymkode: b0ffa...21d

Dette har jeg også lurt på. Hvor finner folk alle disse datene? Og ts har ikke vært på date siden november?!? Skal det liksom være lenge siden?

Anonymkode: 7d8ab...4d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen dating her. Har gitt opp norske kvinner. Skal møte ei i Thailand om en måneds tid.

Anonymkode: ad5b4...75a

Skrevet
På 28.2.2018 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så rart. De fleste menn har jo nå fått med seg reglene for når det er lov/ikke lov å ta kontakt med damer.

Selv har jeg. (mann 40+) aldri vært på en date i hele mitt liv, og klarer heller ikke å forstå hvordan det lar seg gjøre å gå på masse dater. Hvor treffer dere disse folkene, og er det virkelig så mange dere har lyst til å dra på date med?

Tror min verden ser ganske annerledes ut enn andres, skjønner jeg.

Anonymkode: b0ffa...21d

Akkurat det med å snakke med damer på butikken er helt vanvittig. Ingen normale mennesker gjør sånt. Det er bare noe som skjer på film - og knapt nok der. 

Du finner damer gjennom venner, på fester, gjennom idrett, og selvfølgelig også på nett gjennom datingapper og annet. Det er ikke vanskelig å finne en date. Selv hadde jeg ikke hatt tid til annet om jeg skulle gå på date med alle som tilbyr. Jeg skjønner ikke helt hva du gjør gæernt, men noe tror jeg det er. I min verden er det normalt å bli spurt ut regelmessig. Kanskje er jeg en heit faen, hva vet jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
På 3/2/2018 den 13.43, Arcturus skrev:

Kanskje er jeg en heit faen, hva vet jeg. 

På Kg i hvert fall.

Anonymkode: 9902e...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...