Melissasolstråle Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har ikke orket å date siden november. Mest pga psyken min. Kjenner at selvtillit må bli bedre og at jeg behøvde en liten pause. Dere andre : dater dere hele tiden eller har dere avbrekk slik som meg?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 40 minutter siden, Melissasolstråle skrev: Jeg har ikke orket å date siden november. Mest pga psyken min. Kjenner at selvtillit må bli bedre og at jeg behøvde en liten pause. Dere andre : dater dere hele tiden eller har dere avbrekk slik som meg? Tror det er vanlig med avbrekk av og til, for det tærer på psyken for de flese og drive med dating. Det innebærer jo ofte mye usikkerhet og sånt blir man sliten av etterhvert😐Jeg har funnet ut, etter noen år som singel, at jeg ikke gidder den datingen lenger. Jeg har slettet alle apper og renner ikke ned dørene på byen. Hvis jeg skal date noe nå, må det være hvis en mann inviterer meg på en ordentlig måte (på trening, butikken, arrangementer osv..), så kan jeg ta til vurdering om jeg ønsker og ta en date med han eller ei😉Liker den følelsen😁 Anonymkode: f86f1...b65 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 1 hour ago, Melissasolstråle said: Dere andre : dater dere hele tiden eller har dere avbrekk slik som meg? Så langt har jeg ikke funnet noen som vil bli med på date en gang, så man kan si at jeg har et "avbrekk" ja. Det var en pen måte å si det på. Anonymkode: b48db...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 Datet manisk mye i et år etter bruddet. Men så innså jeg at jeg egentlig mest var ute etter selskap. Så får mer ut av venner sånn sett. Mye assholes på tinder og 99.9% er kun ute etter sex. Vil jeg ha meg noe kan jeg like greit gå på byen en lørdag. Anonymkode: 91088...6cd
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 Aldri datet og har ikke hatt behov heller. 8 år siden sist forhold. Anonymkode: 5c555...500 1
FactsOverFeelings Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 Aldri, garantert sløs av penger, og som oftest sløs av tid. Får det jeg trenger via Tinder en gang iblant.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 Har vært singel i 2 år,har møtt 5 stk siden bruddet over en lengere periode og de fleste datene har vært ganske langvarige. første var på 4 mnd..fadet bare ut med lite kontakt. nr.2 varte i et halvt år. nr.3 ble nettopp avsluttet etter 3 mnd. De 2 andre fikk en date bare da jeg ikke ønsket å treffe dem flere ganger. Startet ikke å date før ca 7-8 mnd etter bruddet da,så vil si det har gått ganske slag i slag,men nå tenker jeg å legge datingen på hylla en stund. Anonymkode: 76ded...1da
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Dater i gjennomsnitt hvert andre år, altså to år i mellom, gjennom minste siste 10 år som singel. I mellomtiden bare flyter jeg på ensomheten og trives egentlig med det. Skal ganske mye til for at jeg gidder å date noen, og jeg mister alltid interessen etter et par måneder uansett. Anonymkode: bb3b8...71e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #9 Skrevet 28. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det er vanlig med avbrekk av og til, for det tærer på psyken for de flese og drive med dating. Det innebærer jo ofte mye usikkerhet og sånt blir man sliten av etterhvert😐Jeg har funnet ut, etter noen år som singel, at jeg ikke gidder den datingen lenger. Jeg har slettet alle apper og renner ikke ned dørene på byen. Hvis jeg skal date noe nå, må det være hvis en mann inviterer meg på en ordentlig måte (på trening, butikken, arrangementer osv..), så kan jeg ta til vurdering om jeg ønsker og ta en date med han eller ei😉Liker den følelsen😁 Anonymkode: f86f1...b65 Enig. Men skjer det at menn tar initiativ på den måten? Jeg opplever det aldri. Har ikke hørt om at venninene mine opplever det heller. Anonymkode: 8f480...e3f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #10 Skrevet 28. februar 2018 Vært singel i 2 år tror jeg (har glemt hvor lenge det er til og med) og har datet litt i hist og pist. Nå dater jeg ingen fordi jeg ikke har tid. Tenker å ta det opp igjen til sommeren. Anonymkode: 7f271...460
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #11 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig. Men skjer det at menn tar initiativ på den måten? Jeg opplever det aldri. Har ikke hørt om at venninene mine opplever det heller. Anonymkode: 8f480...e3f Det er jo ikke så rart. De fleste menn har jo nå fått med seg reglene for når det er lov/ikke lov å ta kontakt med damer. Selv har jeg. (mann 40+) aldri vært på en date i hele mitt liv, og klarer heller ikke å forstå hvordan det lar seg gjøre å gå på masse dater. Hvor treffer dere disse folkene, og er det virkelig så mange dere har lyst til å dra på date med? Tror min verden ser ganske annerledes ut enn andres, skjønner jeg. Anonymkode: b0ffa...21d 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #12 Skrevet 28. februar 2018 Jeg dater ikke i det hele tatt, liker ikke dating som setting. Har vært singel i 2,5 år. Var på en date for et år siden, ble bedt ut av en jeg traff på et arrangement, men det klaffet ikke. Anonymkode: a473b...011
Nmtt Skrevet 28. februar 2018 #13 Skrevet 28. februar 2018 Inn i 5. Året som singel etter et meget tøft brudd for min del. Var på én date i februar 2014. Ikke en eneste siden. Ikke interessert heller. Har det gøy og lærer meg å kjenne meg selv. Dessverre blitt ganske sær og kresen etter alle årene også, så ikke lett å finne en kar som skal passe ALT det jeg ser etter. Men men, får dekket mine seksuelle behov nå og da, så overlever 😂 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #14 Skrevet 28. februar 2018 Dater ikke i det hele tatt. Fant ut at nesten alle problemer jeg har hatt i livet skyldes menn, så da falt motivet bort. Anonymkode: fac4d...ef4 2
Kreator Skrevet 28. februar 2018 #15 Skrevet 28. februar 2018 Singel siden i fjor høst. Har vel en 10-12 dater siden da, hvorav ca to perioder på et par måneder hver med "prøvetid" med en om gangen. Kan bekrefte at det er vanskelig å finne gode matcher ja. Skjønner godt at man blir sliten. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #16 Skrevet 28. februar 2018 Singel i tre år. Har tidvis vært relativt aktiv på Tinder. Møtt i overkant av 50 menn. Fire av dem datet jeg over et par måneder. I tre av tilfellene ble jeg, eller var i ferd med å bli, forelsket, uten at det var gjengjeldt. I det siste tilfellet falt han for meg. De øvrige mennene møtte jeg fra én til fire ganger, uten at det klaffet. Nå har jeg tatt en pause fra dating. Det sliter på selvbildet å bli avvist eller sveipet bort. Anonymkode: 640a5...4b9
Melissasolstråle Skrevet 28. februar 2018 Forfatter #17 Skrevet 28. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet manisk mye i et år etter bruddet. Men så innså jeg at jeg egentlig mest var ute etter selskap. Så får mer ut av venner sånn sett. Mye assholes på tinder og 99.9% er kun ute etter sex. Vil jeg ha meg noe kan jeg like greit gå på byen en lørdag. Anonymkode: 91088...6cd Jeg datet manisk for å komme over han siste typen min men det hjalp ikke. Jeg ble bare mer ulykkelig og stresset. Derfor deilig med et avbrekk. Og dating er jo litt psykisk tøfft. Jeg venter til det blir litt varmere i været. Men det er mye rart på nettet. Det er sant.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #18 Skrevet 1. mars 2018 Ingen kvinner vil gå på date med meg. Så jeg har et ecigvarende avbrekk. Anonymkode: 78837...c3d 1
Gjest KrissG Skrevet 1. mars 2018 #19 Skrevet 1. mars 2018 Etter at jeg begynte med Tinder så har jeg vært på 1-2 dater i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå