AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1 Skrevet 28. februar 2018 Når vi menn koser oss. Som vi jo gjør under en massasje. Så svarer gjerne kjønnsorget med å avsløre dette ved å stivne til og bli en teltstang i håndkledet. For meg er dette ikke noe seksuelt. Men bare en normal respons på at kroppen har det bra. Kan også komme når noen koser meg i håret osv. Hvordan takler dere massøser dette? Regner med at det skjer relativt ofte. Jeg gjør det jeg kan for å tenke på ekle ting slik at det ikke skal skje. Bruker ofte også ubehagelig stramt undertøy for å hjelpe til. Men overreagerer jeg? Er dette ikke noe dere tenker noe serlig over, slik at jeg ikke skal bekymre meg over om det skjer? Bare la kroppen reagere naturlig på positiv stimuli. Anonymkode: e6ebf...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Skrevet 28. februar 2018 Hvorfor er dette spørsmålet rettet kun mot kvinnelige massører? Anonymkode: 3514b...59f 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Skrevet 28. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dette spørsmålet rettet kun mot kvinnelige massører? Anonymkode: 3514b...59f Fordi ts sannsynligvis er hetrofil, og menn skjønner menn uavhengig av legning... Anonymkode: 848db...776 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #4 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi ts sannsynligvis er hetrofil, og menn skjønner menn uavhengig av legning... Anonymkode: 848db...776 Jeg skjønner ikke helt hva legning har med dette spørsmålet å gjøre. Anonymkode: 3514b...59f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #5 Skrevet 28. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hva legning har med dette spørsmålet å gjøre. Anonymkode: 3514b...59f Fordi en mannlig massør vil skjønne at en mann kan få reisning ved massasje uavhengig av seksuell tenning. Dette siden da massøren er mann og opplever dette selv. Morgenbrød f.eks er et eksempel på dette, dette er en fysiologisk respons og ikke nødvendigvus grunnet i seksuell tenning. Derfor antar jeg at ts spør siden kvinner ikke har denne erfaringen mhp å være mann, dvs det er ikke mulig siden de er av det kvinnelige kjønn. Så ts spør da rett ut hva tenker kvinnelige massører om dette, hvordan takler dere dette, dere vet at det er en fysiologisk respons og ikke nødvendigvis av tenning osv? Anonymkode: 848db...776 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #6 Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi en mannlig massør vil skjønne at en mann kan få reisning ved massasje uavhengig av seksuell tenning. Dette siden da massøren er mann og opplever dette selv. Morgenbrød f.eks er et eksempel på dette, dette er en fysiologisk respons og ikke nødvendigvus grunnet i seksuell tenning. Derfor antar jeg at ts spør siden kvinner ikke har denne erfaringen mhp å være mann, dvs det er ikke mulig siden de er av det kvinnelige kjønn. Så ts spør da rett ut hva tenker kvinnelige massører om dette, hvordan takler dere dette, dere vet at det er en fysiologisk respons og ikke nødvendigvis av tenning osv? Anonymkode: 848db...776 Men hvorfor har ts sin legning noe med saken å gjøre? En ereksjon er vel en ereksjon uansett pasientens legning? Anonymkode: 3514b...59f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #7 Skrevet 28. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvorfor har ts sin legning noe med saken å gjøre? En ereksjon er vel en ereksjon uansett pasientens legning? Anonymkode: 3514b...59f Fordi noen spurte hva massørens kjønn har med dette å gjøre. Anonymkode: fb0b9...80b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #8 Skrevet 28. februar 2018 Ts spurte igrunn et ganske enkelt spørsmål, hvorfor ikke svare på det som blir spurt om eller holde seg unna? Anonymkode: 0e2c6...bb8 11
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #9 Skrevet 1. mars 2018 Ingen massøser her? Dette ble bare en post der folk snakket om kvinnelige eller mannlige massører. Jeg har aldri opplevd å få en mannlig massør, så det er en uaktuell problemstilling. Noen som kan svare på det jeg opprinnelig spurte om? Anonymkode: e6ebf...ffd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #10 Skrevet 1. mars 2018 Jeg vet at ereksjoner ikke kan styres, og at det er en naturlig reaksjon på nytelse (også ikke seksuell) Jeg reagerer ikke på det, og pleier ikke å kommentere det hvis ikke mannen gjør det. Hvis mannen er tydelig berørt, flau eller kommenterer det først - svarer jeg bare «det går fint, det er veldig vanlig» eller noe slikt. For det ER veldig vanlig Forespørsler om «happy ending» derimot, har jeg ingenting til overs for. Da pleier jeg å avbryte timen/blokkere kunden for fremtidig bestilling. Anonymkode: b337f...ac2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #11 Skrevet 2. mars 2018 Takk for svar. Da vil jeg ikke anstrenge meg like mye neste gang og i større grad nyte massasjen Anonymkode: e6ebf...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #12 Skrevet 2. mars 2018 Det skjer veldig, veldig ofte og jeg tenker ikke på det lengre. Vi er jo mennesker, sånn er naturen. Anonymkode: 5b91f...691
Bayla Skrevet 6. mars 2018 #13 Skrevet 6. mars 2018 Vi bruker dyne over å sørger for at den delen alltid er tildekket. Rommet er kun opplyst av tente lys, så når en ereksjon oppstår, vil det ikke vise så alt for mye. Jeg bryr meg ikke om en mann får ereksjon under massasjen, tenker bare at han koser seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå