HalldirV2 Skrevet 28. februar 2018 #1 Del Skrevet 28. februar 2018 Hei dere KG klovner, og andre besøkende. Tenkte jeg skulle opprette min egen lille moteblogg, vise hvilke klær som trender og som jeg synes er innafor lissom. I dag kjører vi en skikkelig klassiker som aldri går av moten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 28. februar 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 28. februar 2018 Du må gjerne poste ditt egent dagens antrekk her 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. februar 2018 #3 Del Skrevet 28. februar 2018 Hva med denne klassikeren? Det er Mariebuksen fra Nytt & Nyttig-katalogen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mars 2018 17 timer siden, Perelandra skrev: Hva med denne klassikeren? Det er Mariebuksen fra Nytt & Nyttig-katalogen. Stilfullt, elsker presskanten 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mars 2018 Kjører en litt mer moderne stil i dag, den stilfulle bolebuksa fra det glade 80'tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå