Gå til innhold

Til alle med "små" peniser

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ung så det er sikkert hun også, altså uerfaren. Med litt erfaring vil nok denne jenta også innse at større er deiligere. 

Anonymkode: b3c26...3c4

Nå nevnte ikke jeg alderen hennes fordi de fleste ville sagt at jeg skryter. Hun er 26 år gammel, og har mer enn nok erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var det for mitt og mange med meg , sitt tilfelle ja.... Nå vet vi jo ikke hvordan størrelse ts har, så det kan godt hende ts sin er deilig nok, og det virker jo som det siden han har funnet en jente som vil ha sex med han mange ganger, men ingen tvil om at heller større enn mindre er deiligere ja. Om man kun tenker på penetreringen og ikke de andre aspektene av sex.

Anonymkode: c97df...362

Størrelsen i lengde er rett under 14 cm i full stå. Omkrets har jeg faktisk ikke målt for å være helt ærlig, men vil ikke akkurat si den er så veldig tykk. God nok, som jeg har satt meg til ro med.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Rogalending18 skrev:

Størrelsen i lengde er rett under 14 cm i full stå. Omkrets har jeg faktisk ikke målt for å være helt ærlig, men vil ikke akkurat si den er så veldig tykk. God nok, som jeg har satt meg til ro med.

Da har du jo en helt normal penis! :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe som kan defineres som liten det , altså!

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Rogalending18 skrev:

Nå nevnte ikke jeg alderen hennes fordi de fleste ville sagt at jeg skryter. Hun er 26 år gammel, og har mer enn nok erfaring.

Du har vært heldig, da. Dessuten, hvis hun har litt sosial intelligens ville hun aldri sagt til ditt ansikt at en større penis hadde vært deiligere. Litt som når jenter spør om dem ser feite ut, så ville du kanskje moderert deg litt

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe som kan defineres som liten det , altså!

Kommer an på tykkelsen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg misunner de som har små eller middels

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på tykkelsen...

Ja det er sant, men så lenge den ligger rundt 13cm i omkrets så er den også helt fin :)
Er den 9 cm i omkrets derimot....

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant, men så lenge den ligger rundt 13cm i omkrets så er den også helt fin :)
Er den 9 cm i omkrets derimot....

Liten trøst det om man er under 13

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært heldig, da. Dessuten, hvis hun har litt sosial intelligens ville hun aldri sagt til ditt ansikt at en større penis hadde vært deiligere. Litt som når jenter spør om dem ser feite ut, så ville du kanskje moderert deg litt

Altså, hvis hun virkelig hadde vært skuffa over sexen og syns det var dårlig eller ikke godt så tviler jeg på hun hadde ønsket å ha mer sex med meg. Ihvertfall ikke så ofte som hun vil nå.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope , seriøse undersøkelser fra helseinstitutt og sexklinikker viser at de fleste kvinner syntes størrelsen har noe å si. Det betyr ikke at penisen må være 18 centimeter, men at størrelsen har noe å si :)
I tillegg til tenning, kjemi, teknikk, følelser osv som du nevner såklart :)

Nope, seriøse studier viser at 60% av kvinner ikke bryr seg. Det vil si de fleste. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rogalending18 skrev:

Altså, hvis hun virkelig hadde vært skuffa over sexen og syns det var dårlig eller ikke godt så tviler jeg på hun hadde ønsket å ha mer sex med meg. Ihvertfall ikke så ofte som hun vil nå.

Som jeg sa, du har vært heldig. Du kompenserer vel godt :) 

Skrevet

Som jeg sa, du har vært heldig. Du kompenserer vel godt :) 

Gjør somregel det jeg kan for at damen skal ha det godt. Har hun det godt, har jeg det godt.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liten trøst det om man er under 13

Men hvorfor er det kvinners oppgave å trøste menn for deres komplekser? Det er mere kvinners oppgave å nyte sex til det fulleste og ta vare på sexlivet sitt.

Skrevet

Men hvorfor er det kvinners oppgave å trøste menn for deres komplekser? Det er mere kvinners oppgave å nyte sex til det fulleste og ta vare på sexlivet sitt.

Jeg har ikke sagt at det er kvinners oppgave. Men kvinner kommer jo inn her og prøver å trøste menn ved å si at størrelse ikke har noe å si, for så å falle tilbake til at størrelsen faktisk har noe å si. Som i dette tilfellet tykkelse. Du trøstet jo han du svarte selv ved å si at han hadde en bra størrelse, men så for så i si at tykkelsen er best sånn og sånn. Hva om han er tynnere enn det du skrev? Du hjelper fint lite...

Det jeg kan si til menn som er usikre og legit er av mindre kaliber, er å være skeptisk til hva kvinner sier om størrelse her inne. For at størrelsen ikke har noe å si er en direkte løgn. Manipulerende kan man også si. 

• Liker 1
Skrevet

Damer som ligger med deg sier jo alltid at du har den beste penis hvis de vil at du skal like dem. 

Penis har ikke så altfor mye å si, så lenge den ikke er altfor liten eller stor.

Samme med penger, for lite eller for mye er et stort problem. Er dame interessert i MEG, eller er det pengene?

Anonymkode: 52a61...89a

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer som ligger med deg sier jo alltid at du har den beste penis hvis de vil at du skal like dem. 

Penis har ikke så altfor mye å si, så lenge den ikke er altfor liten eller stor.

Samme med penger, for lite eller for mye er et stort problem. Er dame interessert i MEG, eller er det pengene?

Anonymkode: 52a61...89a

Vel, penger er det ikke. Og vi har begge blitt enige om at dette bare skal være et "puleforhold".

Skrevet
28 minutter siden, Sphere skrev:

Nope, seriøse studier viser at 60% av kvinner ikke bryr seg. Det vil si de fleste. 

Du farer med løgn.

Studier og spørreundersøkelser viser at flertallet bryr seg. Altså naturligvis, hvordan kan du egentlig nedverdige kvinners seksualitet så mye og hevde at penis størrelse ikke betyr noe for hvordan penetreringen føles?!

Sitat

A new study finds that women who have vaginal orgasms say they climax more easily with men with larger penises. Women who tend to prefer penile-vaginal intercourse over other types of sex also say the same, researchers reported. 
Sept. 24 in The Journal of Sexual Medicine.  

"Male anxiety about penis size may not reflect internalized, culturally arbitrary masculine stereotypes,but an accurate appreciation that size matters to many women — just as men feel legitimate anxiety when they enter the mating market about their intelligence, personality traits, sense of humor, social status, height, wealth, and other traits known to be favored by women along with penis size across cultures," - study researcher Stuart Brody, a psychologist at the University of the West of Scotland.

Supporting the hypothesis that size matters, Brody and his colleagues found the women who reported the highest number of vaginal orgasms in the past month were most likely to say that longer was better.

"This might be due at least in part to greater ability of a longer penis to stimulate the entire length of the vagina, and the cervix," Brody said.

via. livescience.com

Sitat

A new worldwide survey asked what their ideal length would be.The results were broken down by country and the women were also asked how important size was to them.

image.thumb.png.e24c8e8b837fca1e9276cbe52fb2a60c.png

Over 2000 stk spurt , og i alle land med i undersøkelsen viser statestikken at litt over gjennomsnittet er det som foretrekkes som ideell penisstørrelse. I samme undersøkelse viser de at ca 80% mener størrelse har noe å si og er veldig viktig eller noe viktig.  1 femtedel sier at det ikke var viktig, altså kun 21%.

image.thumb.png.9df3fcd2873d4d2de6f6ca90100e16f1.png

An ideal penis size ranged from 14.2 cm to 17.6 cm, all European nations we studied agreed on one point:  ideal penis size exceeded the average size. Austria, already in second for its estimate of average size, had the highest ideal length: 17.6 cm. In contrast, the United Kingdom reported the lowest ideal, 14.2 cm

via. Dr Ed. thesun.co.uk

Sitat

Size DOES matter: Study reveals women prefer a larger penis

The study, which was carried by researchers from the University of California and the University of New Mexico, revealed women’s ideal penis is larger than the average. 

via. Express.co.uk

Sitat

Women DO judge men on their penis size: Researchers say it is 'as important as a man's height'

• Penis size has about as much influence on attractiveness as height
  • Some say a large penis may be a signal of more general health and vigour
  • Slightly larger than average penises tend to be favoured by women

via. Dailymail.co.uk  Australian National University

Jeg kunne sikkert lagt ved 60 til, men har gjort det før til deg og gidder ikke igjen. Finnes også utsagt fra kvinner i spørreundersøkelser som omtaler penisstørrelser der det er en stor og tydelig overvekt av de som sier at størrelse har noe å si. Med deg er det hjernedødt å vektlegge i disse penistrådene, du som åpent har gått ut med at du har liten-penis-fetisj, og at du på grunn av din lille penis registrerte deg på dette forumet. Det er flott at du føler deg bekvem med din størrelse nå, men å spre løgn ser jeg virkelig ikke poenget ditt med.

Skrevet

Hamilton Healt Science

size5.jpg

Skrevet

Foretrukket penisstørrelse litt over gjennomsnittet. Grafen viser at omkrets er noe viktigere enn lengde.

sizematersss.PNG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...