Gå til innhold

Pedofili


Superlammet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faen.. hadde tenkt å poste denne sjøl..

Tenke seg til.. De guttene har vært jævlig heldige! Det er jo faen meg en drøm gått i oppfylelse og atpåtil så får dem erstatning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Faen.. hadde tenkt å poste denne sjøl..

Tenke seg til.. De guttene har vært jævlig heldige! Det er jo faen meg en drøm gått i oppfylelse og atpåtil så får dem erstatning!

Håper det mangler et ironi flag her.

å

Men jeg er redd det er mange som vil si det samme som deg.

Når jenter blir misbrukt blir det altid sett på som veldig alvorlig ( og det skal det også) men er det gutter det er snakk om er det " og han er heldig".

Det er forsatt misbruk, disse damene er da ikke noe bedre enn pedofile menn. Det er forsatt misbruk av tilit og voksene vet bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg hadde vært strålende fornøyd om det var meg som 14 åring' date=' ingen ironi.[/quote']

Men hvorfor skriker vi ikke like høyt når det kommer til gutter , enn når det kommer til jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok å like yngre gutter' date=' men goddamn.... :o[/quote']

Ja, ett sted går grensen, selv for meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært strålende fornøyd om det var meg som 14 åring' date=' ingen ironi.[/quote']

Samme her. De var jo ganske så fine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Men hvorfor skriker vi ikke like høyt når det kommer til gutter ' date=' enn når det kommer til jenter?[/quote']

Det har jeg også lurt på for jeg reagerer sterkt når det skjer andre veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, damene vet hvordan de vil ha det, ja... :wink:

Skjønner forsatt ikke holdiningen.

Hadde noe nskrevet dette om en mann som hadde misbrukt 13-14 jenter hadde de blitt lynsjet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er faktisk litt enig med deg Gamle Alex..

Ikke alle av guttene som blir misbrukt synes det er gøy..

Og det kan ødelegge synet de har på sex fremover..

Man bør skille mellom det å bli misbrukt og det å ha en fantasi om å bli dominert av en eldre kvinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Man bør skille mellom det å bli misbrukt og det å ha en fantasi om å bli dominert av en eldre kvinne..

Utrolig viktig.

Jeg tror mange gutter kan få like store problemer i ettertid som det jentene får.

men det som er skremmende at det er så mange som har den samme holdningen som vises her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Eller kan det være at gutter og jenter faktisk er forskjellige?

Ja det er vi jo :wink:

MEN det unnskylder ikke den voksenes handling.

Uansett kjønn burde man ikke utnytte andre mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Det er mange gutter som har debutert med eldre kvinner. Kjenner flere selv. å av en eller annen grunn så synes de ikke det er så ille. Faktisk så synes de det var en geri måte å debutere på. En jeg kjenner gikk å kjøpte seg hore da han var 12, sånn bare for å bli ferdig med debuten. En jente hadde aldrig gjort det. Synes det lærerinnene gjorde der var helt totalt feil. Men jeg tror at det er veldig stor forskjell på kvinnelig og mannlig seksualitet, å at det er de som får det her til å virke så rart og forskjellig i forhold til hvilket kjønn det skjer mot. Handler jo litt om alder å da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

MEN det unnskylder ikke den voksenes handling.

Uansett kjønn burde man ikke utnytte andre mennesker

Spørsmålet er jo om guttene føler seg utnyttet eller om samfunnet rundt presser følelser på dem de ikke har.

I denne saken er det galt fordi det var lærere, men det er ikke så sikkert guttene mener det var en negativ opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt enig med deg Gamle Alex..

Ikke alle av guttene som blir misbrukt synes det er gøy..

Og det kan ødelegge synet de har på sex fremover..

Man bør skille mellom det å bli misbrukt og det å ha en fantasi om å bli dominert av en eldre kvinne..

Jeg er enig.

Og jeg tror egentlig ikke gutta her mener det såå bokstavelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...