AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Hvor har dere kjøpt, og hvilken type? Er det store forskjeller, evt. noen som ikke er å anbefale? Anonymkode: cd8c8...952
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Bestilte ladycup på Amazon og er veldig fornøyd med den. Det finnes mange merker, størrelser og det kan variere hvor myke de er. Hvis du Googler litt, finner du gjerne tabeller der flere ulike menskopper er sammenlignet. Jeg ville kjøpt et anerkjent merke og ikke noe jalla fra ebay. Anonymkode: 43851...f1a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Hadde Lunette før, nå bruker jeg kopper fra Meluna. Ville ha en litt mykere og mindre kopp, synes den minste Lunette var for stor og lite fleksibel. Meluna har en side hvor du kan plotte inn diverse info om deg selv for å finne riktig størrelse, den funket veldig bra for meg. Anonymkode: 68e41...06c
FrøkenHappy Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Jeg bruker ladycup, bestillte fra ladycup.dk. Har hatt den i 1,5 år nå, utrolig fornøyd. Behagelig og lett å bruke, har aldri hatt noe ubehag. De kommer også i mange fine farger å velge mellom og i en søt liten pose😍 Haraldri prøvd noen andre så ikke noe å sammenligne med, men anbefaler det virkelig. Føler ikke at jeg har mens når jeg bruker menskopp, ingen lukt eller følelse av å være "ekkel" som jeg alltid følte ved mens før 😊
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har dere kjøpt, og hvilken type? Er det store forskjeller, evt. noen som ikke er å anbefale? Anonymkode: cd8c8...952 Tenk på kjøpet av menskopp som kjøpet av et par sko, Ts. Noen har store føtter. Andre behøver støtte for ankelen. Noen har unne legger, andre har fotballlegger. Enkelte bruker str 35 og andre 43. Noen har bred rist, andre smal. Så plages en av liktorner, plattfot eller får lett gnagsår. Poenget er dette: en vagina er ikke en vagina. Så kjøp en kopp som faktisk passer DIN vagina. Og der vet en gjerne om den er grynn eller dyp, om livmorhalstappen står her eller der, om slimhinnene er robuste eller mer delikate, om du har fremfall etter fødsel eller om du rett og slett har gjort så mange knipeøvelser at musklene dine klemmer flat et beger i standard hardhet. Så gå på nett og Google «comparison menstrual cup» eventuelt med ordet «size». Folk før deg har laget utfyllende tabeller og guider på hvilke som passer for nesten enhver plage, spesialtilfelle eller fysisk utforming. Hvilket merke som passer deg vet kun du. De er alle helt ok så lenge de er laget av medisinsk-gradert silikon. Anonymkode: d4856...d22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå