AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Hei! Hvordan regner man ut stillingsprosent utfra antall timer man har jobbet? Jeg jobber som tilkallingsvikar et sted og har sånn sett ingen fast stillingsprosent - jobber veldig til og fra i løpet av de siste årene. Hvis jeg f.eks har jobbet 1200 timer et sted i løpet av noen år, vet dere hvordan man regner ut stillingsprosenten? Jeg driver å fyller inn en CV på webrecruiter hvor de spør om stillingsprosent mellom 1-100 %, men skjønner ikke hvordan jeg regner det ut når jeg er tilkallingsvikar bare. Håper på rask hjelp da fristen for søknaden snart går ut! Anonymkode: d9d60...754
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Ingen som vet? Fant noe informasjon på denne nettsiden, men her regner de etter antall timer jobb i uka, men jeg jobber altså ikke faste timer hver uke. Så hvordan beregner man det da? http://veiledning-amelding.smartlearn.no/Veiledn_Generell/index.html#!Documents/stillingsprosent.htm Anonymkode: d9d60...754
applestories Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 100% stilling (et årsverk) regnes vanligvis som 1950 timer i året, 1695 dersom man tar hensyn til fem uker ferie. Kommer an på hvilket yrke du har. Om du har jobbet 1200 timer i løpet tre år, og vanlig arbeidstid er 1695*3 = 5085 timer, da blir arbeidstiden din 1200/5085 = 23,6%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå