AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Hvilke bruker du?? Anonymkode: 68925...a62
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Jeg brukte Albyl-E da jeg var 18. Er 20 nå og bruker heldigvis ikke blodfortynnende lengre. Anonymkode: 9a64a...e17 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte Albyl-E da jeg var 18. Er 20 nå og bruker heldigvis ikke blodfortynnende lengre. Anonymkode: 9a64a...e17 Så ung! Får jeg spørre for hva? Anonymkode: 68925...a62
Gjest N-Nøff Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 er det så vanlig å bruke det? hvorfor lurer du på det?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #7 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: er det så vanlig å bruke det? hvorfor lurer du på det? Det er vanlig. Det finnes så mange typer så jeg bare lurer. Anonymkode: 68925...a62
Gjest N-Nøff Skrevet 27. februar 2018 #8 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vanlig. Det finnes så mange typer så jeg bare lurer. Anonymkode: 68925...a62 Merkelig spørsmål Bare lurer liksom...
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 4 minutter siden, Neinøff skrev: Merkelig spørsmål Bare lurer liksom... Er det rarere enn hva slags sjampo, deodorant, prevensjon folk bruke? Det til og med lov å ta det anonymt. Slutt å avspore alle tråder du går inn i. Anonymkode: 68925...a62 2
Gjest N-Nøff Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det rarere enn hva slags sjampo, deodorant, prevensjon folk bruke? Det til og med lov å ta det anonymt. Slutt å avspore alle tråder du går inn i. Anonymkode: 68925...a62 Ja, det er faktisk det, for når det kommer til valg av sjampo så er nesten alltid tanken bak at man kan bytte til et bedre merke selv og diskutere kvaliteten på sjampo. De fleste velger sjampo utifra kosmetiske forutsetninger og ønsker. Når det kommer til blodfortynnende velger ofte legen hvilken medisin du skal ha, for deg, og man trenger ikke andres erfaring med diverse blodfortynnende da det faktisk ikke er et like bredt utvalg av det som det er av kosmetiske produkter. At du i det hele tatt sammenligner deodoranter og blodfortynnende gjør at det ikke virker som du har særlig peiling på sånt
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Neinøff skrev: Ja, det er faktisk det, for når det kommer til valg av sjampo så er nesten alltid tanken bak at man kan bytte til et bedre merke selv og diskutere kvaliteten på sjampo. De fleste velger sjampo utifra kosmetiske forutsetninger og ønsker. Når det kommer til blodfortynnende velger ofte legen hvilken medisin du skal ha, for deg, og man trenger ikke andres erfaring med diverse blodfortynnende da det faktisk ikke er et like bredt utvalg av det som det er av kosmetiske produkter. At du i det hele tatt sammenligner deodoranter og blodfortynnende gjør at det ikke virker som du har særlig peiling på sånt Jeg har pollenallergi og det er veldig nyttig for meg å vite hvilke erfaringer folk har med andre medisiner. Om du ikke forstår saken, så trenger du heller ikke uttale deg som ekspert. Klikket meg inn som nygjerrig student Har desverre ikke noe å bidra med ts! Anonymkode: a064d...f7d 1
Gjest N-Nøff Skrevet 27. februar 2018 #12 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har pollenallergi og det er veldig nyttig for meg å vite hvilke erfaringer folk har med andre medisiner. Om du ikke forstår saken, så trenger du heller ikke uttale deg som ekspert. Klikket meg inn som nygjerrig student Har desverre ikke noe å bidra med ts! Anonymkode: a064d...f7d Pollenallergikere trenger ikke blodfortynnende. Herlighet, dette blir komisk
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #13 Skrevet 27. februar 2018 Hjemmebrent. Anonymkode: 835f4...d26
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #14 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, Neinøff skrev: Ja, det er faktisk det, for når det kommer til valg av sjampo så er nesten alltid tanken bak at man kan bytte til et bedre merke selv og diskutere kvaliteten på sjampo. De fleste velger sjampo utifra kosmetiske forutsetninger og ønsker. Når det kommer til blodfortynnende velger ofte legen hvilken medisin du skal ha, for deg, og man trenger ikke andres erfaring med diverse blodfortynnende da det faktisk ikke er et like bredt utvalg av det som det er av kosmetiske produkter. At du i det hele tatt sammenligner deodoranter og blodfortynnende gjør at det ikke virker som du har særlig peiling på sånt Jeg spør jo bare hva folk bruker. Jeg sier ikke jeg har mye peiling på det, jeg ber heller ikke om råd. Jeg bryter ikke noen regler her ved å spørre. Hvorfor skal du da komme og avspor? Som faktisk ikke er lov. Gå ut av tråden. Anonymkode: 68925...a62 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #15 Skrevet 27. februar 2018 Brennevin. Anonymkode: 2779b...9b2
Gjest N-Nøff Skrevet 27. februar 2018 #16 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spør jo bare hva folk bruker. Jeg sier ikke jeg har mye peiling på det, jeg ber heller ikke om råd. Jeg bryter ikke noen regler her ved å spørre. Hvorfor skal du da komme og avspor? Som faktisk ikke er lov. Gå ut av tråden. Anonymkode: 68925...a62 Og hva ønsker du å diskutere? Du kaller det avsporing, men det er faktisk ikke det
HalldirV2 Skrevet 27. februar 2018 #17 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hjemmebrent. Anonymkode: 835f4...d26 Solid valg.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #18 Skrevet 27. februar 2018 Jeg brukte maravan den gangen jeg brukte det. Anonymkode: 14258...366
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #19 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Pollenallergikere trenger ikke blodfortynnende. Herlighet, dette blir komisk Hahahahaha. Er det mulig Har prøvd i mange tråder, mne å fortelle eller å forklare deg noe er jo fullstendig umulig. Gå inn å Fortell stoffskiftefolk det samme! Anonymkode: a064d...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #20 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Og hva ønsker du å diskutere? Du kaller det avsporing, men det er faktisk ikke det Jeg spør hva folk bruker. Ikke ute etter diskusjon. Du er rapportert. Anonymkode: 68925...a62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå