AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg var nettopp hos legen for å få rekvisjon på blodprøve for å sjekke ut noe angående hormonene, men så glemte jeg å spørre om de kunne sjekka D-vitaminet i samme slengen (jeg har gått på d-vitamin i noen uker/måneder nå og tenker det hadde vært greit å visst om det lå på normalnivået..) Må jeg bestille enda en legetime bare for å spørre om han kan legge til D-vitamin i rekvisisjonen eller kan man ringe han å spørre om sånt? Eventuelt så har jeg sett at på "din sky appen" så har de en sånn "kontakt funksjon" som man kanskje kunne brukt? Noen som vet? For man kan vel ikke spørre de på blodprøvelaben om å få lagt til D-vitamin? Anonymkode: b826e...a6c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 "pasientsky appen" heter den Anonymkode: b826e...a6c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Det går an å ringe til legekontoret og høre, så spør de legen. Anonymkode: 2f9d3...84a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var nettopp hos legen for å få rekvisjon på blodprøve for å sjekke ut noe angående hormonene, men så glemte jeg å spørre om de kunne sjekka D-vitaminet i samme slengen (jeg har gått på d-vitamin i noen uker/måneder nå og tenker det hadde vært greit å visst om det lå på normalnivået..) Må jeg bestille enda en legetime bare for å spørre om han kan legge til D-vitamin i rekvisisjonen eller kan man ringe han å spørre om sånt? Eventuelt så har jeg sett at på "din sky appen" så har de en sånn "kontakt funksjon" som man kanskje kunne brukt? Noen som vet? For man kan vel ikke spørre de på blodprøvelaben om å få lagt til D-vitamin? Anonymkode: b826e...a6c Du kan ringe og spørre. Men om du får ønsket ditt oppfylt er en annen sak. Blodprøver er ikke lengre bare ett kryss på papiret men tastaturtrykking fra legenes side. I tillegg skal blodprøveglasset og mengden blod du ble tappet for kunne passe til formålet. Så om D vitaminer kan testes i tillegg er det avgjørende spørsmålet. Du bør heller ikke ha tatt D vitaminen din samme dagen som blodprøve taes. Pasientsky og annen elektronisk forespørsel blir automatisk fakturert som konsultasjon med fakturagebyr. Så det kan bli dyrt. Anonymkode: b15fe...87a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå