Gå til innhold

Smøring av tatovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok en tatovering for 4 dager siden. Eller det er fjerde dagen i dag. Men jeg lurte på om det holder å vaske den ig ta på krem 2 ganger om dagen ? Altså morgen og kveld. Eller må det være 3 ganger om dagen. Tatovøren sa 3 ganger om dagen. om dagen er jeg på kurs og da er det litt stress å skulle styre med det da i løpet av dagen mens jeg er der. 

Anonymkode: ee055...a9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det bør være 3 ganger om dagen. 

Anonymkode: 5553e...f72

Skrevet

Kan du ikke gjøre det morgen, når du kommer hjem og når du legger deg?

Skrevet

Jeg gjorde det fem ganger om dagen den første uka, så du burde klare tre. Enig i at du kan gjøre det morgen, når du kommer hjem og når du legger deg. Hvis du ikke følger råd fra tatovøren er det din egen feil hvis tatoveringen blir tørr og stygg

Anonymkode: d0409...b84

Gjest Mrs.Sunday
Skrevet

Du kan vaske morgen og kveld. Og smøre noen ganger i løpet av dagen. Klør det, så smør. Husk bare å ha rene hender. 

Skrevet

Kan man smøre på nytt uten å vaske først? Sånn på dagen liksom? Vaske og smøre morgen og kveld, og så bare smøre på nytt oppå den andre kremen på dagen? 

-TS

Anonymkode: ee055...a9e

Skrevet

Du kan la være å smøre og vaske helt også, så å smøre en gang mindre eller la være å vaske burde gå. Men er du ute etter et godt resultat bør du høre på tatovøren din. Er du usikker så ringer du den som tok tatoveringen, ikke spørre folk som ikke aner noe om den.

Anonymkode: 945e2...b78

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...