AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1 Skrevet 27. februar 2018 Jeg har vert deprimert og full av angst lenge. Det har vert veldig mørkt og vondt. Men på lørdag kom det en sms som snudde alt. Om jeg kunne tenke meg å jobbe litt. Så i dag hadde jeg ett 2.5 timer langt møte med sjefen. Han trenger en med min utdannelse og jeg kan jobbe så mye jeg vil når jeg vil i ett vikariat. De skulle ta alle hensyn for å hjelpe meg opp og ut i ordinær jobb etterpå. Plutselig føler jeg meg helt fin. Troen på meg selv kom tilbake. Nå må jeg bare på nav på banen til å godkjenne at den jobben kan være en del av min utprøving mens jeg er på aap. Det var en Guds Lykke og jeg har delt gledestårer og takknemlighetstårer i kveld. Anonymkode: 0a0e6...7a7 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #2 Skrevet 27. februar 2018 Kjør på med lyspunktene som dukker opp midt i sykdom. Anonymkode: 0a0e6...7a7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #3 Skrevet 27. februar 2018 Enig. Jeg er i kjelleren for tiden, og trenger gjerne små og store lyspunkter. jeg er dog flink til å se de små, fine tingene. Som at sola skinner. Og når jeg kommer meg ut i frisk luft i solskinn Anonymkode: 9703c...c8f
Pantoten Skrevet 27. februar 2018 #4 Skrevet 27. februar 2018 Det spirer i såkassen min Paprika, chili, tomat. I fjor var jeg sent ute, fikk mange planter men bare noen få rakk å bære frukt. I år har jeg trua!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vert deprimert og full av angst lenge. Det har vert veldig mørkt og vondt. Men på lørdag kom det en sms som snudde alt. Om jeg kunne tenke meg å jobbe litt. Så i dag hadde jeg ett 2.5 timer langt møte med sjefen. Han trenger en med min utdannelse og jeg kan jobbe så mye jeg vil når jeg vil i ett vikariat. De skulle ta alle hensyn for å hjelpe meg opp og ut i ordinær jobb etterpå. Plutselig føler jeg meg helt fin. Troen på meg selv kom tilbake. Nå må jeg bare på nav på banen til å godkjenne at den jobben kan være en del av min utprøving mens jeg er på aap. Det var en Guds Lykke og jeg har delt gledestårer og takknemlighetstårer i kveld. Anonymkode: 0a0e6...7a7 Akkurat det samme skjedde med meg nå nylig! Bortsett fra at jeg ikke har aap da. Gratulerer! Anonymkode: 8f61d...26c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå