Gå til innhold

Hjelp, jeg mister håret...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og gir blanke faen! Som alle andre menn bør gjøre. 

Anonymkode: fdefc...8e9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og gir blanke faen! Som alle andre menn bør gjøre. 

Anonymkode: fdefc...8e9

Vi kvinner gir også blanke faen i om menn mister håret. Svært mange er kjekkere uten hår på hodet enn de var med. Forstår ikke at dette gjøres til et så stort problem for så mange :klo:

Anonymkode: 5371a...3d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, du kan jo tenke på om du hadde klappet i hendene når damer sa det samme om de startet å miste tennene......... Heh....

Anonymkode: da855...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi kvinner gir også blanke faen i om menn mister håret. Svært mange er kjekkere uten hår på hodet enn de var med. Forstår ikke at dette gjøres til et så stort problem for så mange :klo:

Anonymkode: 5371a...3d6

Ansiktsform og fassongen på hodet avgjør om du vil se bra med\uten hår. Noen er heldige som ser bra om ikke bedre ut uten hår på hodet....mens andre ser verre uten hår. Det er derfor det er et stort problem for mange, så er man genetisk uheldig og mister håret, samtidig som man har en ansikts\hodeform som gjør at man ikke passer et hode uten hår ...ja da er det litt tought luck. 

Samtidig som det er lett å si det der når man ikke er rammet av det selv....som med alt annet ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Xcase33 said:

Ansiktsform og fassongen på hodet avgjør om du vil se bra med\uten hår. Noen er heldige som ser bra om ikke bedre ut uten hår på hodet....mens andre ser verre uten hår. Det er derfor det er et stort problem for mange, så er man genetisk uheldig og mister håret, samtidig som man har en ansikts\hodeform som gjør at man ikke passer et hode uten hår ...ja da er det litt tought luck. 

Samtidig som det er lett å si det der når man ikke er rammet av det selv....som med alt annet ;)

 

Ja, for mange har det ikke noe å si at håret tynnes ut, for noen få er det veldig uheldig :P 

Anonymkode: fc6f7...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og gir blanke faen! Som alle andre menn bør gjøre. 

Anonymkode: fdefc...8e9

Ditto. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, gobbledigook said:

Skallede menn er kjekke. Anlegg skjegg også dersom du klarer det.

Nei, nei, nei! Da ser du ut som en nynazist!

Meningene er delt som du ser.

Anonymkode: 5d758...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn sier de ikke bryr seg om å miste håret, men det er fascinerende at etableringsbehovet stiger i takt med manglende manke. "Nå gjelder å få en dame før jeg har mistet alt!"

Anonymkode: 7663c...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner du å miste det så er det bare å ta bort håret, du kommer til å se bra ut. Er du kjekk så er du kjekk med eller uten manke.

Anonymkode: 10719...a77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde med meg i ung alder. Ingen er perfekt, men lar en det knekke selvtilliten så er løpet kjørt. Protip; Få litt sol på hodet så ser der straks litt bedre ut.

Anonymkode: 31af1...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann holder på å miste håret og jeg gleder meg til han er skalla :fnise:

Han snakker ikke om dette, men det er en måne der og den er kjempesøt!

Anonymkode: 1b370...5a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynt hår eller helt skallet er på ingen måte et problem, man kan se bra ut likevel. Alle forsøk på hentesveis eller å kompensere med et digert, buskete skjegg, derimot, det kan få meg til å løpe i motsatt retning. 

Anonymkode: fb219...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.2.2018 den 8.49, gobbledigook skrev:

Skallede menn er kjekke. Anlegg skjegg også dersom du klarer det.

Enig. Synes det er noe maskulint ved det! 

Anonymkode: 66324...e4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. februar 2018 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Mange menn sier de ikke bryr seg om å miste håret, men det er fascinerende at etableringsbehovet stiger i takt med manglende manke. "Nå gjelder å få en dame før jeg har mistet alt!

Det har selvfølgelig ingen sammenheng med at håret forsvinner med alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 3.02, AnonymBruker skrev:

Og gir blanke faen! Som alle andre menn bør gjøre. 

Anonymkode: fdefc...8e9

Veldig bra innstilling :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista håret for en 7-8 år siden og har høvlet meg siden 1 gang i uken......har vært singel siden sagt på den måten.

Ikke alle passer skalla hode....litt uheldig jeg sånn sett. Men gidder ikke caps, hentesveis eller det som er mer kostbart.

Men ja sikkert ikke noe problem å miste håret så lenge man ender opp med å passe det :)

 

Anonymkode: 3258c...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...