AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #61 Skrevet 28. februar 2018 1 time siden, prinsessa2282 skrev: https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/visste-du-at/lyden-av-sex/ http://aktivtrening.com/sunn-livsstil/sex/derfor-er-det-sunt-a-ha-hoylytt-sex Der står det blant annet «Men spesialister påviser at det absolutt kan betale seg å skru opp volumet på soverommet. Når vi slipper hemningene og skriker, roper eller stønner, oppnår vi faktisk flere helsegevinster.» Jada, og jeg brøler alt jeg kan for hvert hugg når jeg hugger ved, for helsegevinster.... Anonymkode: b4f48...5ea
Gjest supernova_87 Skrevet 28. februar 2018 #62 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada, og jeg brøler alt jeg kan for hvert hugg når jeg hugger ved, for helsegevinster.... Anonymkode: b4f48...5ea Har du prøvd? Det er ikke ofte jeg roper og sånn, men å slippe ting ut, litt dyrisk, så digg det er. Å synge av full hals, å rope noen sinte gloser når idiot-bilister glemmer å bruke blinklys, å si woah! når man renner ned en bratt bakke i skiløypa fordi man kjenner sånn at man lever, å le høyt, å grynte som en tulling når man hugger ved, det føles kanskje teit ut, men fy flate for en følelse. Jeg føler meg fri bare av tanken! Her om dagen kom jeg ut fra jobb og det var en sånn skarp luft, en sånn fantastisk sol og disse positive følelsene er ganske uvant for meg, men så jeg løftet armene i været sprang litt frem og hoppet og ropte woah! Følte meg som en tulling, håpte ingen så meg, men gud for en følelse! Kanskje vi burde gjøre mer av sånt for helsegevinster, eller gode følelser. I alle fall slutte å kritisere og latterliggjøre de som ønsker å lage lyd under sex. Så får man heller velge å la være å ha sex med dem om det plager en. Endret 28. februar 2018 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #63 Skrevet 28. februar 2018 Hehe, interessant tema. Jeg er kvinne selv og lurer faktisk på det samme. Min stønning avhenger av hvem jeg er sammen med. Merker jeg at han liker lydene mine, kommer det mer. Gjør han ikke det, demper jeg meg. Ellers har jeg tatt hintet de gangene mannen har lagt hånden over munnen min, hihi. Og nei, jeg er ikke ekstremt bråkete i senga. Bare pesing og stønning fordi det er så utrolig godt! Anonymkode: 69e50...0bc
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #64 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, interessant tema. Jeg er kvinne selv og lurer faktisk på det samme. Min stønning avhenger av hvem jeg er sammen med. Merker jeg at han liker lydene mine, kommer det mer. Gjør han ikke det, demper jeg meg. Ellers har jeg tatt hintet de gangene mannen har lagt hånden over munnen min, hihi. Og nei, jeg er ikke ekstremt bråkete i senga. Bare pesing og stønning fordi det er så utrolig godt! Anonymkode: 69e50...0bc Pesing og stønning kan høre med til fysisk belastning. Gauling og skriking er bare patetisk latterlig. Om en oppnår helsegevinster med dette, burde man isf skrike og gaule mer hele tiden. Det gjør man da likevel altså ikke. Men pga at man tror det skal være slik i sengen og har gjort det selv over tid, må man forsvare dette med nebb og klør. Det hjelper ikke å si noe, de tror fast på at dette er "normalt" Gud bedre. Anonymkode: 80f1f...be4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #65 Skrevet 28. februar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pesing og stønning kan høre med til fysisk belastning. Gauling og skriking er bare patetisk latterlig. Om en oppnår helsegevinster med dette, burde man isf skrike og gaule mer hele tiden. Det gjør man da likevel altså ikke. Men pga at man tror det skal være slik i sengen og har gjort det selv over tid, må man forsvare dette med nebb og klør. Det hjelper ikke å si noe, de tror fast på at dette er "normalt" Gud bedre. Anonymkode: 80f1f...be4 Neii gauling er jo bare påtatt. Da hadde jeg tapet igjen kjeften på dama, om jeg var mann Anonymkode: 69e50...0bc
siwhel Skrevet 2. mars 2018 #66 Skrevet 2. mars 2018 På 27.2.2018 den 2.54, Lilleprinsesse skrev: Jeg anbefaler deg å ikke "let it go, let it go" hvis du bor i blokk. Får bare naboklager hele tiden. Nå har de over oss begynt å klirre i røret på soverommet vårt, som vi deler med de... Siden de er frekke og gjør sånt under kosestunden har jeg nå begynt å skrike ekstra høyt i det jeg kommer Liker å være en liten plageånd. Du vil gjerne si her er det jeg som bestemmer. Ville det vært like greit å hørt naboen? 1
OPIgirl Skrevet 2. mars 2018 #67 Skrevet 2. mars 2018 På 27.2.2018 den 1.46, AnonymBruker skrev: Du kan heller tenke etter hva som gjør at du tror sexen virker bedre om man stønner. Det er ingenting fysiologisk som tilsier at sex er bedre om en slipper luft ut støtvis, med lyd i tillegg. At en bli tungpustet og andpusten ved høy frekvens er en ting, men stønning er påtatt. Ingen stønner ved løping eller sykling, f.eks. Anonymkode: 80f1f...be4 Jo, hvis de løper fort nok så.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #68 Skrevet 2. mars 2018 Stønning vil jo bare si at du nyter det du gjør.. Ikke noe gale med det! Men gauling blir litt heftig Anonymkode: e9a3c...b03
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mars 2018 #69 Skrevet 3. mars 2018 13 timer siden, siwhel skrev: Du vil gjerne si her er det jeg som bestemmer. Ville det vært like greit å hørt naboen? Det er ingen som har dødd av å måtte høre på litt fysisk manifestasjon av kjærlighet. Bare å slippe seg fri for min del.
siwhel Skrevet 3. mars 2018 #70 Skrevet 3. mars 2018 6 timer siden, Alterego666 skrev: Det er ingen som har dødd av å måtte høre på litt fysisk manifestasjon av kjærlighet. Bare å slippe seg fri for min del. Død nei vi får da håpe noen har bedre hjerte enn det. Naturlig elskovs lyder er ok det. Men det å ta vis hensyn til andre mener jeg er på sin plass.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #71 Skrevet 3. mars 2018 Har opplevd et par som hylte som en stukket gris. Gikk til innkjøp av øreplugger, og det løste problemet. Anonymkode: 26aa1...b56 2
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 5. mars 2018 #72 Skrevet 5. mars 2018 På 2.3.2018 den 23.36, siwhel skrev: Du vil gjerne si her er det jeg som bestemmer. Ville det vært like greit å hørt naboen? Ja, for jeg hadde ikke klagd hvis de hadde høylytt «let it go, let it go» innimellom slik som vi gjorde før vi fikk klage. Men når de skal være så gjerrige på andres nytelser så syns jeg det bare skulle mangle å skrike for full hals! de visste hva de hørte innimellom, men de visste ikke hva de kom til å få høre når de trappet bort til døren vår, banket på kjempe hardt, og mange ganger før de skreik meg rett i ansiktet i det jeg lukket opp døren. Det er ingen OK måte å gjøre det på
siwhel Skrevet 5. mars 2018 #73 Skrevet 5. mars 2018 4 timer siden, Lilleprinsesse skrev: Ja, for jeg hadde ikke klagd hvis de hadde høylytt «let it go, let it go» innimellom slik som vi gjorde før vi fikk klage. Men når de skal være så gjerrige på andres nytelser så syns jeg det bare skulle mangle å skrike for full hals! de visste hva de hørte innimellom, men de visste ikke hva de kom til å få høre når de trappet bort til døren vår, banket på kjempe hardt, og mange ganger før de skreik meg rett i ansiktet i det jeg lukket opp døren. Det er ingen OK måte å gjøre det på Nei slik vil jeg si ikke er greit.
deneneste Skrevet 7. mars 2018 #74 Skrevet 7. mars 2018 Når man puster tyngre/stønner øker man jo oksygenopptaket til hjernen, som gjør at man får den "lett i hodet" - følelsen. Det synes i alle fall jeg at er deilig. Merket faktisk med eksen min at når han sluttet å tenne meg noe særlig og jeg sluttet å puste tungt, ble sexen dårligere også. Jeg er kvinne da, men har aldri fått noe annet enn positive tilbakemeldinger på lyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå