Gå til innhold

Verste DATEN ever

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har så mye sinne i meg. Jeg pratet med en gutt på Tinder. Denne gutten virket veldig reflektert. Etter en stund med prating ber ham meg ut på kino. Jeg sminker og fikser meg m. Drar til selve kinoen. Han fjerner meg fra Tinder. Jeg husket navnet hans. Googlet nummeret. Fant nummeret hans deretter sendte jeg ham melding hvor jeg skrev at det var veldig ufint av ham å forsvinne. Han spør hvor har du fått nummeret mitt. Du er creepy 🙄

Jeg ber ham å komme til kinoen. Etter en stund sier jeg at jeg vil heller se den alene. Etter at ham kommer. Han beklaget og spør om vi kan ta kopp kaffe igjen. Lol, hva tror han om meg?🤔

Anonymkode: 0c608...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei 

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har så mye sinne i meg. Jeg pratet med en gutt på Tinder. Denne gutten virket veldig reflektert. Etter en stund med prating ber ham meg ut på kino. Jeg sminker og fikser meg m. Drar til selve kinoen. Han fjerner meg fra Tinder. Jeg husket navnet hans. Googlet nummeret. Fant nummeret hans deretter sendte jeg ham melding hvor jeg skrev at det var veldig ufint av ham å forsvinne. Han spør hvor har du fått nummeret mitt. Du er creepy 🙄

Jeg ber ham å komme til kinoen. Etter en stund sier jeg at jeg vil heller se den alene. Etter at ham kommer. Han beklaget og spør om vi kan ta kopp kaffe igjen. Lol, hva tror han om meg?🤔

Var ikke meningen å såre deg, men fikk kalde føtter.

Anonymkode: 38b9b...a48

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Ufint gjort, han virker ikke særlig interissert i deg, hadde ikke kontaktet han igjen om jeg var deg. Sånne folk er ikke verdt å spare på. 
Hva var forresten unnskyldningen hans? For å slette matchen og ikke komme?
Jeg hadde vartfall blitt sur, og sagt at når han gjør bindene avtaler om møter, så får han se å møte opp av respekt for andre mennesker. Hadde jeg brukt penger, så skulle jeg hatt kompensasjon.

Anonymkode: f818d...7c2

• Liker 5
Skrevet

Han er 30 år og jeg er 24 år gammel. Unnskyldningen hans var at jeg ikke hadde svart på en melding på 20 min og han trodde jeg avviste ham. Jeg sa til ham at jeg var i dusjen og fikset meg. Men føler liksom ikke at det var en grunn til å slette meg

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Ufint gjort, han virker ikke særlig interissert i deg, hadde ikke kontaktet han igjen om jeg var deg. Sånne folk er ikke verdt å spare på. 
Hva var forresten unnskyldningen hans? For å slette matchen og ikke komme?
Jeg hadde vartfall blitt sur, og sagt at når han gjør bindene avtaler om møter, så får han se å møte opp av respekt for andre mennesker. Hadde jeg brukt penger, så skulle jeg hatt kompensasjon.

Anonymkode: f818d...7c2

Jeg får ikke sove bare å tenke på det ... Hans unnskyldning var at jeg ikke svarte på en mld 😞

• Liker 1
Skrevet

Synes faktisk det var bra at du satte han på plass ts!

Ta en kaffe med han hvis du selv ønsker det.

Ekte kjærlighet kan ta lang tid, hvis du har lest god litteratur, sett filmer... 

Dere som blir helt "satt ut" av dette, bør gå inn i dere selv!

Anonymkode: 80625...e69

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekte kjærlighet kan ta lang tid, hvis du har lest god litteratur, sett filmer... 

Hallo! Selvsagt skal hun ikke gi han en ny sjanse. En som reagerer med å SLETTE etter å ikke ha fått svar på 20 minutter er alt for dramatisk, det er et STORT RØDT flagg. Good riddance.

Anonymkode: 923bc...83f

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hallo! Selvsagt skal hun ikke gi han en ny sjanse. En som reagerer med å SLETTE etter å ikke ha fått svar på 20 minutter er alt for dramatisk, det er et STORT RØDT flagg. Good riddance.

Det er ALT for kort tid til å si dette på, hallo! 

Ts har ikke møtt vedkommende engang. Kanskje han nettopp hadde hatt en kjip avvisning, og fikk en reaksjon han vanligvis ikke får. Når man har møtt et menneske, vet man mye mer.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ALT for kort tid til å si dette på, hallo! 

Ts har ikke møtt vedkommende engang. Kanskje han nettopp hadde hatt en kjip avvisning, og fikk en reaksjon han vanligvis ikke får. Når man har møtt et menneske, vet man mye mer.

Lykke til i datinglivet, du har noen overraskelser i vente. Hilsen en som kan lukte overdramatisk og needy på milevis avstand.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til i datinglivet, du har noen overraskelser i vente. Hilsen en som kan lukte overdramatisk og needy på milevis avstand.

Takk, men da kan jeg si deg at jeg aldri har nettdatet noen og at jeg stoler på intuisjonen min når jeg treffer noen. Duy har tydeligvis datet for mye og blitt desillusjonert og vil miste mange evt sjanser med den innstillinga der...

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Liker gutsen din, ts! Du må jo nesten bare treffe ham på en kaffe nå etter dette :fnise:

Skrevet

Jeg sa til ham at jeg ønsker ham lykke til :-) Takk for alle rådene her inne. Han skjønte at det var hans egen feil. Jeg sa til ham at håper du har lært noe at du ber ikke folk ut og sletter dem etterpå. 

• Liker 5
Skrevet

Hæ det hørtes jo helt fucka ut. Dere skulle på kinodate og når du stod der så hadde han slettet deg så du ikke fikk tak i han, og han dukket ikke opp? Så du googlet navnet for å sende han melding, og da svarte han at du var creepy, i stedet for å si noe beklager for at han dumpet deg eller beklager han var forsinka men er på vei eller noe?
Også har han bedt om en ny sjanse etter det? LOL. Ikke akuratt Einstein han der.
Jeg syns du var ALTFOR snill med å ønske han lykke til videre osv, men bare at du påpekte at du håper han har lært og at sånn oppfører man seg bare ikke !

Anonymkode: 4b73a...d7a

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Han er 30 år og jeg er 24 år gammel. Unnskyldningen hans var at jeg ikke hadde svart på en melding på 20 min og han trodde jeg avviste ham. Jeg sa til ham at jeg var i dusjen og fikset meg. Men føler liksom ikke at det var en grunn til å slette meg

Han er usikker på seg selv da vet du ..

Skrevet
11 minutter siden, Xcase33 skrev:

Han er usikker på seg selv da vet du ..

Og kontrolleringsfreak og victimblamer. Sånne er farlige å være med.

Skrevet

Hvorfor gidder du å møte en fyr du bare har sett/snakket med på tider? Kunne ha forstått det dere hadde felles venner, ble kjent via jobb osv. Mener dere igrunn ber om det når dere bruker nettdating på samme måte som man bruker finn.no.

Anonymkode: 8e68d...bb4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å møte en fyr du bare har sett/snakket med på tider? Kunne ha forstått det dere hadde felles venner, ble kjent via jobb osv. Mener dere igrunn ber om det når dere bruker nettdating på samme måte som man bruker finn.no.

Anonymkode: 8e68d...bb4

Nettdating i dag er helt vanlig, og mange blir kjent med det som ender opp å bli kjæresten eller sjelevennen sin via nett.
Når nettet har velsignet oss med den unike muligheten å bli kjent med folk fra andre siden av verden eller landet, eller ut over det miljøet man vanligvis omgåes, noe som innskrenker sjansen for å finne sin sjelevenn betraktelig, så hvorfor ikke gripe muligheten til å utvide horisonten :) Vet om flere par som er samboere eller gift i dag etter å ha blitt kjent via nett eller tinder.

Det er ikke vanlig på Finn heller å gjøre en avtale om sted og tid, også ikke dukke opp. Det er kjipt gjort på Finn også.
Men å utvide horisonten for nye mennesker innebærer jo at man også har større sjanse til å treffe flere dumme man aldri ville truffet ellers, og ikke bare gode personer såklart. Desverre men.

• Liker 1
Skrevet

Synes du var ganske tøff som sende han en melding og sa ifra om at dette ikke var greit. 

Anonymkode: add64...7ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...