Gå til innhold

Hvor ofte har du kontakt med foreldrene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 år. Prater med mamma hver dag. Sees omtrent en gang i uka. Orker ikke tenke på den dagen hun er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er voksen. Gift, og bor 7 timers kjøring fra foreldrene mine. Jeg har mitt eget liv, og trenger ikke at foreldrene mine holder meg i hånda.

Vi har ellers et helt greit forhold.

Anonymkode: 6c5a7...23d

Det er selvsagt derfor vi andre har god kontakt med våre foreldre. Vi trenger både bleieskift, tannpuss og noen til å blåse på såret når vi snubler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten daglig koktakt etter at jeg fikk barn (kvinne 30.) Vi bor i samme nabolag. Sees gjerne flere dager i uken (ofte bare en kjapp tur innom hverandre for å hilse på)  og ellers på telefon eller melding. Spiser middag sammen 1-2 ganger i uken. Før jeg og min samboer flyttet hit så jeg dem et par ganger i mnd, hadde telefon/sms kontakt med mamma minst 4-5 ganger i uka. Det er sjelden det går mer enn en dag uten at jeg snakker med minst en av mine foreldre. Har et veldig nært forhold til mine foreldre og de betyr utrolig mye for meg.

Anonymkode: 0e044...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldige deg som har så godt forhold til mamma 🙂 jeg er selv kronisk syk, det er derfor jeg savner mer «nærhet». Hvis jeg feks blir syk, så må jeg ta taxi til lege/legevakta/sykehuset for føler at jeg ikke kan ringe dem og det synes jeg er trist. TS 

Anonymkode: 02554...aa2

Usj da, det kan ikke være noe kjekt. Tror mamma nærmest ser på det som en "gave" eller "premie" å få være med meg til legen, besøke meg på sykehuset eller lignende. Og hun syns det er sååå kjekt å få komme på besøk selvom jeg bare ligger i halvsvime på sengen. Men hun er verdens snilleste, hjelper til med alt du kan tenke deg. Sovner jeg når hun er på besøk våkner jeg til nyvaskede vinduer, rykende varm middag og skinnende bad :P Heldig med henne!

Men ja, det skal sies at det var utfordrende når jeg bodde hjemme, men hun har endret seg mye de siste årene og er nå helt super <3 

Anonymkode: 8cf44...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29. Snakker med mamma på telefonen nesten hver dag ❤️

Anonymkode: 198bf...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor gammel er du? 

Jeg er 35, «prater/ser» de ca 1 gang i måneden, ellers ingenting. Vi har ikke så godt forhold. 

Hvor mye har du? Hva er normalt i et godt forhold? 

Anonymkode: 02554...aa2

28. Bor på samme sted, ca 10-15 min bilkjøring fra hverandre. Vi har et godt forhold og vi sees ofte. Jeg har barn, så de tilbringer mye tid med barnebarnet sitt :) 

Det er ingen fasit på hva som er normalt eller ei. Man gjør det som passer hver familie. enkelt og greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28. Nesten daglig sms med mamma, ses en gang i uka eller annenhver uke.

Pappa prater jeg med ca annenhver uke. Godt forhold til begge, mamma er bare litt mer på å ta kontakt :P

Anonymkode: d9b22...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30, Pappa er død, mamma har jeg 0 kontakt med. 

Anonymkode: aadf2...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2018 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Er 27 år gammel, kvinne. Snakker daglig på telefonen med min mor, og vi sees en til to ganger i uka (oftere to enn en etter at jeg fikk barn). Pappa snakker jeg med ukentlig, og av og til på SMS. 

Veldig godt forhold til begge, men har et enda tettere bånd med mamma. 

Anonymkode: d7612...cfb

Jeg har det faktisk helt likt som AB over. Er 29 år og har en baby. Før jeg ble gravid snakket vi ca 4-6 ganger pr uke og møtte  hverandre hver/annenhver uke.

Anonymkode: 4569b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30. Jeg bor på Østlandet og foreldrene mine i Midt-Norge. Jeg snakker med min far en gang i uken og snapper titt og ofte med han. Mamma ringer ca annenhver uke og vi snapper også. Jeg besøker de omlag fem ganger i året, og da er jeg ofte hjemme i en ukes tid. De besøker meg et par-tre ganger i året også. Veldig fornøyd med situasjonen som den er. Mamma og pappa er best❤️

Anonymkode: 1c9e7...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40, prater med foreldrene mine 2-3 ganger i uka og sees vel hver uke- 14 dag. Kan bli litt mye avogtil, men er enebarn og det er greit vi holder kontakt.

 

Anonymkode: f3dd0...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen. Besøker en gang i uken. Inviterer gjerne på søndagsiddag til oss utenom. Vi ringes også. 1 til 2 g i uken 

Anonymkode: be8eb...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år, singel. Prater med/besøker de kanskje 1 gang i mnd maks. Har et godt forhold til de. Men vi har hver våre liv og jobber, dermed ikke så ofte vi har kontakt. Helt ok. 

Anonymkode: 81894...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28. Mamma snakker jeg med ca annenhver uke for tiden, vanligvis ringer vi en gang i uka. Men vi chattes stort sett daglig. Pappa svarer ikke på meldinger eller telefon før jeg har prøvd å kontakte ham daglig i 3-4 uker. Viktigere med hans nye familie og jobben. Møter mamma ca tre ganger i året, møter min far i døra hver sjette uke sånn ca. siden jeg må være barnevakt for mine (mye yngre) søsken innimellom. 

Anonymkode: 6b3fc...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år. 

Ringes hver dag, og ser dem to-tre ganger i uken. Jeg og mannen spiser hos de minst en gang i uken og ellers bare stikker innom når enn vi vil. 

Kunne ikke levd uten dem. ❤️ Vi bor fem minutter unna hverandre. 

Anonymkode: edfbc...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Usj da, det kan ikke være noe kjekt. Tror mamma nærmest ser på det som en "gave" eller "premie" å få være med meg til legen, besøke meg på sykehuset eller lignende. Og hun syns det er sååå kjekt å få komme på besøk selvom jeg bare ligger i halvsvime på sengen. Men hun er verdens snilleste, hjelper til med alt du kan tenke deg. Sovner jeg når hun er på besøk våkner jeg til nyvaskede vinduer, rykende varm middag og skinnende bad :P Heldig med henne!
 

Anonymkode: 8cf44...178

Høres ut som min mamma! Og pappa som vil kjøre meg overalt selv om jeg har bil selv 😂❤️

Anonymkode: edfbc...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

40 år, singel. Prater med/besøker de kanskje 1 gang i mnd maks. Har et godt forhold til de. Men vi har hver våre liv og jobber, dermed ikke så ofte vi har kontakt. Helt ok. 

Anonymkode: 81894...cd2

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 og pappa er vår nærmeste nabo så vi ser han nesten daglig med mindre det er noe sykdom eller at man jobber mye. Sitter ikke hos hverandre ukentlig eller noe, men skravler når man møtes utenfor døren.

Foreldrene til samboer ser vi en gang annen hver uke i gjennomsnit, men de ringer ukentlig.

Anonymkode: 4ab8f...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki

Er 28 år. 

Prater med mamma på telefon omtrent hver dag, hun jobber ikke. Pappa snakker jeg på telefon kanskje annenhver uke viss en av oss lurer på noe eller han svarer på mamma sin mobil 😂 

Bor bare 5 minutter unna hverandre nå, så treffes som regel flere ganger i uken. De får abstinenser viss de ikke har møtt barnebarna på 4-5 dager 🙈 vi spiser som regel middag sammen en dag i uken, og treffes ofte på kafé på lørdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 - snakker med min far daglig.

Min mor har jeg kuttet all kontakt med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...