Gå til innhold

Hvor ofte har du kontakt med foreldrene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er du? 

Jeg er 35, «prater/ser» de ca 1 gang i måneden, ellers ingenting. Vi har ikke så godt forhold. 

Hvor mye har du? Hva er normalt i et godt forhold? 

Anonymkode: 02554...aa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

34. Snakker med pappa ca. hver 14.dag 

Anonymkode: 8d6b2...0b3

• Liker 1
Skrevet

nesten hver dag. 47 år, enslig. Bor nært hverandre, og da blir det ofte slik. 

Anonymkode: 5138b...315

Skrevet

47 år. Snakker med foreldrene mine ca 1 gang i måneden. Besøker dem en gang i året, de besøker oss 1 gang i året.

Anonymkode: 6c5a7...23d

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

34

Mamma 1 gang i uka

Min far har jeg ingen kontakt med har kuttet han ut.

Skrevet

Er 27 år gammel, kvinne. Snakker daglig på telefonen med min mor, og vi sees en til to ganger i uka (oftere to enn en etter at jeg fikk barn). Pappa snakker jeg med ukentlig, og av og til på SMS. 

Veldig godt forhold til begge, men har et enda tettere bånd med mamma. 

Anonymkode: d7612...cfb

Skrevet

Glemte å skrive det i HI, at grunnen til at jeg «prater med de/ser de» en gang i mnd er fordi jul og bursdager faller seg slikt og det er jo dessverre ting man «må» på. Skulle gjerne sluppet unna noen, men har ikke greid helt å finne løsn8ngen på det enda.

takk for svar alle sammen. 

TS 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er 27 år gammel, kvinne. Snakker daglig på telefonen med min mor, og vi sees en til to ganger i uka (oftere to enn en etter at jeg fikk barn). Pappa snakker jeg med ukentlig, og av og til på SMS. 

Veldig godt forhold til begge, men har et enda tettere bånd med mamma. 

Anonymkode: d7612...cfb

Heldige deg som tydeligvis har en veldig fin mor 🙂 TS 

• Liker 1
Skrevet (endret)

hver dag! flyttet hjem etter studier for å spare til leilighet.... jeg elsker dem, og klarer meg ikke uten dem!

kvinne 26

Endret av shab
Skrevet
2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

34

Mamma 1 gang i uka

Min far har jeg ingen kontakt med har kuttet han ut.

Ja jeg lurer på å kutte ut selv 🤔TS 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Min mor 2-3 ganger i uka.

Min far aldri, har kuttet han ut av mitt liv.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

47 år. Snakker med foreldrene mine ca 1 gang i måneden. Besøker dem en gang i året, de besøker oss 1 gang i året.

Har dere et godt forhold? Det er jo relativt lite kontakt det og, eller er det bare jeg som trodde at man hadde mer kontakt? TS 

Skrevet
1 minutt siden, shab skrev:

hver dag! flyttet hjem etter studier for å spare til leilighet.... jeg elsker dem, og klarer meg ikke uten dem!

kvinne 25

Heldiggrisen 🐷😉 jeg er misunnelig 😫TS 

• Liker 1
Skrevet

32 år, har kontakt stort sett med foreldrene mine hver dag, enten på melding eller på telefon. Bort ganske langt fra hverandre, så vi sees kanskje i snitt 1 gang per måned. 

Anonymkode: b76ff...fb7

Skrevet

29
Snakker med min far ca 1 gang pr mnd på tlf, bor i hver vår del av landet, så treffes vel 1 gang i skuddåret.
Min mor har jeg ingen kontakt med, møtt henne to ganger de siste 9 årene pga min søsters barn (dåp).

Skrevet

32, snakker med den begge to på telefonen alle fall to ganger i uka. Ser den ganske sjelden ettersom jeg bor langt vekk, men chatter med dem på messenger så godt som hver dag. Veldig glad for at vi er så nære ❤

Anonymkode: b1618...f81

Skrevet

46 år.Ingen kontakt.

Anonymkode: c2339...52e

Skrevet

40. Snakker eller melder med foreldrene mine 2-3 ganger i uken. Møtes ca 1 gang i uken. Er vi eller dem bortreist blir det selvsagt mindre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere et godt forhold? Det er jo relativt lite kontakt det og, eller er det bare jeg som trodde at man hadde mer kontakt? TS 

Jeg er voksen. Gift, og bor 7 timers kjøring fra foreldrene mine. Jeg har mitt eget liv, og trenger ikke at foreldrene mine holder meg i hånda.

Vi har ellers et helt greit forhold.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle sammen 🙂

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

32, snakker med den begge to på telefonen alle fall to ganger i uka. Ser den ganske sjelden ettersom jeg bor langt vekk, men chatter med dem på messenger så godt som hver dag. Veldig glad for at vi er så nære ❤

Anonymkode: b1618...f81

Heldige deg 👍

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

46 år.Ingen kontakt.

Anonymkode: c2339...52e

Da har du det likt som meg, jeg føler også at vi ikke egentlig har kontakt. Selvom vi «ses» så er det da så mange andre der at de prater med andre enn meg. TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...