Gå til innhold

Nytypen til Thailand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Blod, mod

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også borderline og her må jeg si at med mindre dere kommuniserer svært godt, noe det ikke virker som, så er det ikke håp.

Anonymkode: 8ae93...c88

AnonymBruker
Skrevet

Mange av svarene sitter du på selv. Du vet du ikke kan basere lykken din på andre, du ser selv at du har trustissues og at hele greia er dysfunksjonell. Mitt tips er og gå litt inn i deg selv og prøve å se for deg hva slags fremtid dere kan ha sammen. Og kanskje finne ut av hvorfor du er tiltrukket av han.

To mennesker med de samme problemene er sjeldent i stand til å hjelpe hverandre etter min erfaring. Ikke at du burde eksklusivt søke hjelp hos han, jeg ville anbefalt deg en dyktig tålmodig psykolog. Er ingen skam i og ha noen utenfor den personlige kretsen din å ventilere på. Personlig har jeg hatt mye nytte av det

Jeg vet godt hvordan det er å sitte på et tonn med selvinnsikt, uten å ha evne til å bruke det i praksis. Det blir vanvittig forvirrende å vite hva man må gjøre men ikke være i stand til å gjøre det. 

Men om man vil ha en endring så er det eneste man kan gjøre å hoppe i det, søk støtte hos venner og familie. På tide å knuse sirkelen du er fanget i

Galskap et tross alt å gjøre det samme om og om igjen, mens man foventer et annet resultat

aner ikke hvem som sa det men synes det var en god quote :) 

Lykke til

Anonymkode: a4e2e...f80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...