Gå til innhold

Egentlig ustabil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fungerer veldig greit i livet, studerer, klarer meg fint på hybel og i kollektiv med andre, har fått meg venner på den nye plassen, osv. Tror ikke folk tenker at jeg er noe annet enn "normal", selv om jeg kanskje er litt sjenert og sånn. 

Men greia er at jeg føler at det er ett eller annet galt inni meg som en dag bare kan komme til å klikke fullstendig. Det ligger der under overflaten og bare venter på å slå til. Av og til merker jeg et lite snev av det, feks dersom jeg blir sint eller irritert for noe, da kan det komme en slags følelse og lyst til å gjøre ting jeg absolutt ikke burde gjøre. Og av og til kommer den lysten eller trangen frem ut av det blå også, selv om den ikke er like sterk som når jeg blir sint eller irritert. 

Jeg liker også veldig godt å være alene. Jeg kan gå alene i over en uke og bare si hei til de i kassa på butikken og sånt, men uten å møte noen og ha en skikkelig samtale. Det gjør meg ingenting, selv om jeg jo merker litt av behovet for å snakke med andre mennesker. 

Jeg kunne aldri hatt et omsorgsyrke og jeg er garantert ikke egnet som mor. Jeg eier ikke evne til å vise omsorg og jeg syns det er ubehagelig når andre viser negative følelser. 

Jeg tror det er noe galt med meg. 

Anonymkode: 4c6c6...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til psykolog. Bedre å forebygge enn å behandle. 

Anonymkode: 4d23b...70d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...