Gå til innhold

Online Coaching (Strongbody)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Er veldig fristende! (Ønsker å gå ned noen kilo, samt stramme opp). 

Har tidligere kjøpt trening/kostholdspakke fra Silje Mariela, men den var ikke spesifisert etter mine ønsker/behov, så både treningen og kostholdet ble alt for ulikt fra egne rutiner, så hele greia var egentlig bortkastet. Forstår det sånn at ved kjøp av coaching av Strongbody får man kostholds- og treningsplan ut fra egne ønsker, men dåg til en ganske stiv pris (4500kr for 4 uker). 

Er det bortkasta penger?

Anonymkode: 450ec...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut en dyr måte å kaste bort penger på.

Hvis målet ditt er å ha en slank og stram kropp er det enklest med en kombinasjon av utholdenhetstrening, styrketrening og et normalt sunt kosthold. 

Hvis du absolutt ikke kan fordra jogging kan du prøve sykling, langrenn, svømming etc.

Det viktigste er at du gjør noe som får opp pulsen, enten det er jogging, karate eller dans, men rendyrket utholdenhetstrening er best for å øke hvileforbrenningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte opplegget til Strongbody. Mange gode oppskrifter, men det ble både dyrt og styrete syns jeg. Jeg var ganske umotivert når jeg begynte og coachen var ikke så inspirerende. Jeg fulgte planen noen uker. Masse fokus på dessertlignende mat som kan gi følelse av «kos», men som sagt, mye styr.

Styrketrening må du gjøre på egenhånd, du får ferdige øvelser med god beskrivelse men for meg som var uerfaren med den type styrketrening så visste jeg ikke hvor jeg skulle begynne en gang. Du har ingen som retter på teknikken din. Har du god erfaring med styrketrening utenom i sal, og er disiplinert, så er det nok bare gøy med et nytt program. For meg var det vanskelig å få til, og vanskelig å vite om jeg husket øvelsene jeg hadde sett på YouTube. 

Nå har jeg rimelig bra kontroll på kostholdet fra før men ville bruke Strongbody for å få en motivasjonsboost. Det funket altså ikke så bra. Savnet spesielt å få hjelp til å bli motivert.

Gikk over til å logge kalorier på Grete Roede sin side og å trene med PT og gruppetimer på Sats og det funket mye bedre for meg og ga meg større frihetsfølelse til å velge mat jeg liker selv (er kresen). Så lenge jeg passer på karb/protein/fett og har kontroll på kcal så går det fint og jeg er 6 kg lettere nå, helt på egenhånd. Trenger ikke gå ned mer i vekt, men må bygge mer muskler. 

For meg personlig er det mye enklere i hverdagen å kunne ty til hurtigløsninger til mellom- eller hovedmåltider som havregrøt som kun må blandes med vann, skyr i diverse former, enkel og grei mat med fisk/kjøtt, rotmos el enn å lage hvert enkelt måltid fra bunnen av etter en oppskrift, Syns opplegget ble for detaljert og med for mye fokus på proteinpulver og erstatninger (selv og du også fint kan følge planen uten å bruke dette, men da blir det litt mer ensformig)

Hvis du har tid, er motivert, disiplinert på egenhånd og liker å lage mat så vil opplegget passe veldig godt. 

Det har sikkert også mye å si hvilken coach du får

Anonymkode: 2c9b6...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte opplegget til Strongbody. Mange gode oppskrifter, men det ble både dyrt og styrete syns jeg. Jeg var ganske umotivert når jeg begynte og coachen var ikke så inspirerende. Jeg fulgte planen noen uker. Masse fokus på dessertlignende mat som kan gi følelse av «kos», men som sagt, mye styr.

Styrketrening må du gjøre på egenhånd, du får ferdige øvelser med god beskrivelse men for meg som var uerfaren med den type styrketrening så visste jeg ikke hvor jeg skulle begynne en gang. Du har ingen som retter på teknikken din. Har du god erfaring med styrketrening utenom i sal, og er disiplinert, så er det nok bare gøy med et nytt program. For meg var det vanskelig å få til, og vanskelig å vite om jeg husket øvelsene jeg hadde sett på YouTube. 

Nå har jeg rimelig bra kontroll på kostholdet fra før men ville bruke Strongbody for å få en motivasjonsboost. Det funket altså ikke så bra. Savnet spesielt å få hjelp til å bli motivert.

Gikk over til å logge kalorier på Grete Roede sin side og å trene med PT og gruppetimer på Sats og det funket mye bedre for meg og ga meg større frihetsfølelse til å velge mat jeg liker selv (er kresen). Så lenge jeg passer på karb/protein/fett og har kontroll på kcal så går det fint og jeg er 6 kg lettere nå, helt på egenhånd. Trenger ikke gå ned mer i vekt, men må bygge mer muskler. 

For meg personlig er det mye enklere i hverdagen å kunne ty til hurtigløsninger til mellom- eller hovedmåltider som havregrøt som kun må blandes med vann, skyr i diverse former, enkel og grei mat med fisk/kjøtt, rotmos el enn å lage hvert enkelt måltid fra bunnen av etter en oppskrift, Syns opplegget ble for detaljert og med for mye fokus på proteinpulver og erstatninger (selv og du også fint kan følge planen uten å bruke dette, men da blir det litt mer ensformig)

Hvis du har tid, er motivert, disiplinert på egenhånd og liker å lage mat så vil opplegget passe veldig godt. 

Det har sikkert også mye å si hvilken coach du får

Anonymkode: 2c9b6...317

Skjønner. Det er egentlig akkurat det du sier med kostholdsplanen som bekymrer meg. Kommer ikke til å klare å følge planen dersom den innebærer en totalforandring av kostholdet mitt. 

Anonymkode: 450ec...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Noen som vil dele denne dietten?

Anonymkode: 00562...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Noen som har lyst å dele denne??

Anonymkode: 00562...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har lyst å dele denne??

Anonymkode: 00562...fcb

Det er ikke en diett, det et personlig opplegg som blir laget etter kundens ønsker. Vil du ha et slikt selv må du nok betale for det. Finnes dog mye gratis programmer og dietter på nett om du ikke vil ha det tilpasset deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Inwe skrev:

Det er ikke en diett, det et personlig opplegg som blir laget etter kundens ønsker. Vil du ha et slikt selv må du nok betale for det. Finnes dog mye gratis programmer og dietter på nett om du ikke vil ha det tilpasset deg. 

Har allerede kjøpt mange, for mange tusen. Blant annet Thor sin, og Mariela. Ikke interessert i å kjøpe av noen som støtter doping. Da kan jeg heller dele de jeg har med noen som vil dele denne med meg :)

Anonymkode: 00562...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...