Gå til innhold

De som ghoster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er litt rar, for jeg bryr meg ikke om menn som ghoster. Er det unormalt?

Jeg kan like han kjempegodt (er jo derfor jeg dater han) men hvis han ghoster meg så skjønner jeg med det samme at noe er galt med han og vil ikke ha han likevel.

Anonymkode: cd22f...83d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg er litt rar, for jeg bryr meg ikke om menn som ghoster. Er det unormalt?

Jeg kan like han kjempegodt (er jo derfor jeg dater han) men hvis han ghoster meg så skjønner jeg med det samme at noe er galt med han og vil ikke ha han likevel.

Anonymkode: cd22f...83d

Beundringsverdig - skulle virkelig ønske jeg også hadde det sånn. For du har jo helt rett. Menn som ghoster gjør det jo fordi de ikke mestrer vanskelige samtaler eller situasjoner. Og sånne er ikke mye å spare på i det lange løp uansett.

Anonymkode: 75dff...221

• Liker 3
Skrevet

Når det gjelder at man kun er på chattestadiet på en eller annen side så foretrekker jeg at kontakten evt bare ebber ut istedet for en eller annen klein samtale eller beskjed. 

Det samme etter evt EN date. Hvis jeg ikke ble gira på fyren så gidder ikke jeg å sende melding, men seff hvis han tar kontakt og Vil møtes igjen så svarer jeg jo og forklarer greia. Foretrekker også at han gjør det samme. 

har man møttes flere ganger og man har blitt lott kjent og det er en greie så er selvsagt ghosting veldig dårlig gjort

Anonymkode: 6a954...cee

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke mentalt utviklet som andre på egen alder. De har ikke den grunnfølelsen for mennesker som innebærer kjærlighet og respekt og empati. Det virker som om de som ikke er helt friske og søppelet ingen andre vil ha sitter inne på de sidene. Er man over 30 og ikke får dame og unge, burde man gå i seg selv og ikke klage på at andre ikke er bra nok og at man ikke føler en dritt.

Anonymkode: b8e3b...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...