AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #21 Skrevet 26. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange damer med like mye oppblåst ego og som ikke tørr å prate ut om ting. Anonymkode: c988c...e9e Neppe like mye som menn, og kvinner sitter ikke å skryter av sånt til venninner. Menn kan jo fint prestere å sitte å skryte til kompiser og høste kred for sånt. Anonymkode: cc075...155
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #22 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Neppe like mye som menn, og kvinner sitter ikke å skryter av sånt til venninner. Menn kan jo fint prestere å sitte å skryte til kompiser og høste kred for sånt. Anonymkode: cc075...155 Ok, så man kan ikke diskutere det på rent generelt grunnlag, man må alltid dra inn kjønn, jeg skjønner.. Anonymkode: 83fb8...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #23 Skrevet 26. februar 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neppe like mye som menn, og kvinner sitter ikke å skryter av sånt til venninner. Menn kan jo fint prestere å sitte å skryte til kompiser og høste kred for sånt. Anonymkode: cc075...155 Det her stemmer så bra! Ingen damer jeg kjenner sitter og skryter av at de har drevet med ghosting, jeg kjenner faktisk ingen som har samvittighet til å oppføre seg sånn.. mens mannfolk kan sitte å le på fest etc av damer som kontakter dem som dem lissom ghoster. Det er et psykopatisk trekk i mine øyne. Skulle ønske flere damer holdt seg unna menn, så kanskje de skjerper seg? Liten tilgang til damer = forhåpentligvis få menn til å få selvinnsikt og skjerpe seg. Er menn klar over hvor mange damer som sliter psykisk pga denne jalla oppførselen??? Anonymkode: 6b145...9ff 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #24 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det her stemmer så bra! Ingen damer jeg kjenner sitter og skryter av at de har drevet med ghosting, jeg kjenner faktisk ingen som har samvittighet til å oppføre seg sånn.. mens mannfolk kan sitte å le på fest etc av damer som kontakter dem som dem lissom ghoster. Det er et psykopatisk trekk i mine øyne. Skulle ønske flere damer holdt seg unna menn, så kanskje de skjerper seg? Liten tilgang til damer = forhåpentligvis få menn til å få selvinnsikt og skjerpe seg. Er menn klar over hvor mange damer som sliter psykisk pga denne jalla oppførselen??? Anonymkode: 6b145...9ff Sier det fordi jeg har overhørt akkurat de samme samtalene og typisk på fest fordi damene gjerne sender dem melding i helga. Faen så kvalmt, har aldri hørt kvinner snakke om menn på den måten. Man skjønner så godt at dama det gjelder er super såret. Så sitter de der og flirer og hahaha liksom. Helt enig: psykopatiske troll. Anonymkode: cc075...155 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #25 Skrevet 26. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier det fordi jeg har overhørt akkurat de samme samtalene og typisk på fest fordi damene gjerne sender dem melding i helga. Faen så kvalmt, har aldri hørt kvinner snakke om menn på den måten. Man skjønner så godt at dama det gjelder er super såret. Så sitter de der og flirer og hahaha liksom. Helt enig: psykopatiske troll. Anonymkode: cc075...155 Samme her, har opplevd det samme på fest med bekjente. Innerst inne er de ynkelige usikre søplefolk som må hevde seg. Og alle de stygge kommentarene som går på utseende.. "Nei æsj nå sendte hun ekle kjerringa meg melding igjen gutta! Hun som hadde rare pupper. Schtøgge kjerring ass." Og det verste er at dette er ofte menn i 30-40-årene også.. Helt seriøst. Lærer ikke folk moral og folkeskikk hjemme? Jeg tror det bør innføres som et eget fag i skolen. Anonymkode: 6b145...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #26 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme her, har opplevd det samme på fest med bekjente. Innerst inne er de ynkelige usikre søplefolk som må hevde seg. Og alle de stygge kommentarene som går på utseende.. "Nei æsj nå sendte hun ekle kjerringa meg melding igjen gutta! Hun som hadde rare pupper. Schtøgge kjerring ass." Og det verste er at dette er ofte menn i 30-40-årene også.. Helt seriøst. Lærer ikke folk moral og folkeskikk hjemme? Jeg tror det bør innføres som et eget fag i skolen. Anonymkode: 6b145...9ff Æsj, glad jeg ikke har hørt alle de stygge tingene menn har sagt om meg. Egentlig glad jeg leste dette, for om det er slik at menn som ghoster sitter og diskuterer utseende og skavanker hos dama de har ghosta, så vil jeg iallefall bare komme meg videre til noen med ordentlig ryggrad og bedre oppdragelse. Anonymkode: 5af2f...22e 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #27 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her, har opplevd det samme på fest med bekjente. Innerst inne er de ynkelige usikre søplefolk som må hevde seg. Og alle de stygge kommentarene som går på utseende.. "Nei æsj nå sendte hun ekle kjerringa meg melding igjen gutta! Hun som hadde rare pupper. Schtøgge kjerring ass." Og det verste er at dette er ofte menn i 30-40-årene også.. Helt seriøst. Lærer ikke folk moral og folkeskikk hjemme? Jeg tror det bør innføres som et eget fag i skolen. Anonymkode: 6b145...9ff Er der virkelig sånn menn sitter å snakker om jenter??? Omg. Guttene i gjengen har sikkert sakt dritt stygge ting om meg Anonymkode: 97b7a...54e 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #28 Skrevet 26. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er der virkelig sånn menn sitter å snakker om jenter??? Omg. Guttene i gjengen har sikkert sakt dritt stygge ting om meg Anonymkode: 97b7a...54e Neida. Det er bare mennesker her inne på KG som ønsker at folk skal bli redde og paranoide. Hilsen mann 33 Anonymkode: 40def...314 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #29 Skrevet 27. februar 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Det her stemmer så bra! Ingen damer jeg kjenner sitter og skryter av at de har drevet med ghosting, jeg kjenner faktisk ingen som har samvittighet til å oppføre seg sånn.. mens mannfolk kan sitte å le på fest etc av damer som kontakter dem som dem lissom ghoster. Det er et psykopatisk trekk i mine øyne. Skulle ønske flere damer holdt seg unna menn, så kanskje de skjerper seg? Liten tilgang til damer = forhåpentligvis få menn til å få selvinnsikt og skjerpe seg. Er menn klar over hvor mange damer som sliter psykisk pga denne jalla oppførselen??? Anonymkode: 6b145...9ff Nei det stemmer faktisk utrolig dårlig. Ingen menn jeg kjenner sitter og skryter av å ha drevet med ghosting da det nesten ikke eksisterer såpass idiotiske menn. Derimot kvinnfolk kan sitte å le høyt på sammenkomster over han idioten som fortsatt desperat prøver å få kontakt med hun og som hun ghoster. Psykopatr med andre ord. Skulle ønske menn kunne være litt mindre interessert i damer slik at de kanskje fant ut at dette faktisk ikke er akseptabelt. Er slike som deg klar over hvor mange menn som sliter med tanker om seg selv grunnet måten dere holder på eller? Det er ikke ok at dere driver og ghoster!! 15 hours ago, AnonymBruker said: Æsj, glad jeg ikke har hørt alle de stygge tingene menn har sagt om meg. Egentlig glad jeg leste dette, for om det er slik at menn som ghoster sitter og diskuterer utseende og skavanker hos dama de har ghosta, så vil jeg iallefall bare komme meg videre til noen med ordentlig ryggrad og bedre oppdragelse. Anonymkode: 5af2f...22e Menn gjør ikke slik, dette kommer bare fra et hysterisk kvinnfolk som vil at folk skal bli enda mer redd for å ta kontakt med det motsatte kjønn. Anonymkode: 14a67...165 2
fullførsetningen Skrevet 27. februar 2018 #30 Skrevet 27. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det her stemmer så bra! Ingen damer jeg kjenner sitter og skryter av at de har drevet med ghosting, jeg kjenner faktisk ingen som har samvittighet til å oppføre seg sånn.. mens mannfolk kan sitte å le på fest etc av damer som kontakter dem som dem lissom ghoster. Det er et psykopatisk trekk i mine øyne. Skulle ønske flere damer holdt seg unna menn, så kanskje de skjerper seg? Liten tilgang til damer = forhåpentligvis få menn til å få selvinnsikt og skjerpe seg. Er menn klar over hvor mange damer som sliter psykisk pga denne jalla oppførselen??? Anonymkode: 6b145...9ff Hva mener du? Damer er allerede utilgjengelige. Hvordan skal de bli mer utilgjengelige? Jeg ville aldri ledd av noen som tok kontakt med meg. Jeg vet hvordan det er å bli ignorert, og det er fryktelig. Jeg har alltid vegret meg for å kontakte kvinner som jeg liker. Den vegringen har ikke blitt mindre, for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #32 Skrevet 17. mars 2018 På 26.2.2018 den 16.31, FactsOverFeelings skrev: Jeg pleier som regel å gi beskjed om at jeg ikke føler gnisten, og takke for meg. Men ser ikke noe poeng i å drøvtygge mer etter dette, så noen videre forsøk på samtaler blir ignorert. Den føler man aldri første gangen uansett. Alle fortjener en sjanse. Man kan ikke kreve for mye av folk. Krever bare at han er fysisk tiltrekkende som er vanlig og at han er snill og omsorgsfull og behandler andre med respekt. Og seriøs og trofast og har masse kjærlighet å gi, noe det ser ut som svært få gjør og de har ikke skjønt bæret av åssen man behandler en kvinne og får seg kjæreste. Anonymkode: 25f3f...413
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #33 Skrevet 17. mars 2018 På 26.2.2018 den 17.43, AnonymBruker skrev: Det her stemmer så bra! Ingen damer jeg kjenner sitter og skryter av at de har drevet med ghosting, jeg kjenner faktisk ingen som har samvittighet til å oppføre seg sånn.. mens mannfolk kan sitte å le på fest etc av damer som kontakter dem som dem lissom ghoster. Det er et psykopatisk trekk i mine øyne. Skulle ønske flere damer holdt seg unna menn, så kanskje de skjerper seg? Liten tilgang til damer = forhåpentligvis få menn til å få selvinnsikt og skjerpe seg. Er menn klar over hvor mange damer som sliter psykisk pga denne jalla oppførselen??? Anonymkode: 6b145...9ff Det skader en psykisk når voksne ikke klarer å behandle en ordentlig. Når en voksen mann ikke avslutter ordentlig og i tillegg er drittsekk. Det er bare å skaffe seg ryggrad og ta vanskelige valg i livet og være ærlig med andre. Hadde vært så mye bedre om en kjæreste eller date sier tydelig i fra enn å bare stikke og ignorere... Er bare respektløst å ignorere og stikke. Skal ikke si kvinner er bedre da de også oppfører seg og gjør mye dumt. Anonymkode: 25f3f...413
FactsOverFeelings Skrevet 17. mars 2018 #34 Skrevet 17. mars 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Den føler man aldri første gangen uansett. Alle fortjener en sjanse. Man kan ikke kreve for mye av folk. Krever bare at han er fysisk tiltrekkende som er vanlig og at han er snill og omsorgsfull og behandler andre med respekt. Og seriøs og trofast og har masse kjærlighet å gi, noe det ser ut som svært få gjør og de har ikke skjønt bæret av åssen man behandler en kvinne og får seg kjæreste. Anonymkode: 25f3f...413 Det er jammen ikke så rart, da menn ikke lenger har noen å lære av. Og det hjelper svært lite å spørre kvinner, "vær deg selv, vær snill" er bullshit du får servert da, hvem andre enn seg selv skal man liksom være? Flere og flere menn vokser dessuten opp uten en far tilstede, og skoler og barnehager er fullt opp med for det meste kvinnelig ansatte, tv-serier er lagd for å tiltrekke jenter osv osv. Manne skal "mykes opp" og "feminiseres", men jommen er det få kvinnfolk som vil ha ham etter dette er gjort, et morsomt paradoks feminismen har skapt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå