AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Fikk satt inn spiral for 1,5 mnd siden, og mannen kjenner trådene under sex. Er det noen som vet om det stemmer at trådene blir mykere etter en tid? Har hatt spiral før og var inne for å klippe trådene, men da ble det værre da de stakk rett ned isteden. Kan ikke bruke p-piller (migrene), og kondom er ikke særlig ønskelig. Anonymkode: d4728...9c7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Om mannen inbiller seg at han kjenner trådene eller ikke er umulig å svare på. Men ja, de blir mykere med tide. Å klippe trådene kortere er skjeldent lurt. De må nesten være der for å få spiralen ut en dag. Anonymkode: a582f...3fa
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #3 Skrevet 26. februar 2018 Dra å få de klipt igjen. Anonymkode: 53a01...b22
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #4 Skrevet 26. februar 2018 Man kan klippe trådene litt kortere, mange gjør det å en gynekolog veit hvor korte de kan klippes for at de skal klare å få tak i de når den skal ut. Anonymkode: b55fc...e10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #5 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om mannen inbiller seg at han kjenner trådene eller ikke er umulig å svare på. Men ja, de blir mykere med tide. Å klippe trådene kortere er skjeldent lurt. De må nesten være der for å få spiralen ut en dag. Anonymkode: a582f...3fa Nei jeg kjenner de lett med fingeren så jeg tviler ikke på at de stikker under sex. Håper de mykner etterhvert da. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dra å få de klipt igjen. Anonymkode: 53a01...b22 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan klippe trådene litt kortere, mange gjør det å en gynekolog veit hvor korte de kan klippes for at de skal klare å få tak i de når den skal ut. Anonymkode: b55fc...e10 Klippet de sist, men da ble de værre. Da står de jo bare rett ned isteden for. Mulig det er min anatomi som er "feil", for jeg lovnortappen er alltid såpass lav at den kjennes med en finger. Anonymkode: d4728...9c7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg kjenner de lett med fingeren så jeg tviler ikke på at de stikker under sex. Håper de mykner etterhvert da. Klippet de sist, men da ble de værre. Da står de jo bare rett ned isteden for. Mulig det er min anatomi som er "feil", for jeg lovnortappen er alltid såpass lav at den kjennes med en finger. Anonymkode: d4728...9c7 Hvis livmortappen er så langt ned så tviler jeg på at du får gjort noe annet en å håpe på at de bøyer seg med tiden. Anonymkode: b55fc...e10
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 Jeg tror i alle fall partner blir vant til dem med tiden. Min mann mente han kjente trådene de første gangene vi hadde samleie etter innsetting av spiralen, mens nå kommenterer han aldri det lenger. Vi har samleie minst ukentlig, så det kan ikke være vondt for ham i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, Anonymus Notarius skrev: Jeg tror i alle fall partner blir vant til dem med tiden. Min mann mente han kjente trådene de første gangene vi hadde samleie etter innsetting av spiralen, mens nå kommenterer han aldri det lenger. Vi har samleie minst ukentlig, så det kan ikke være vondt for ham i alle fall. Jeg håper det, ellers vet jeg ikke hva vi skal gjøre med prevensjon. Anonymkode: d4728...9c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå