AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #1 Skrevet 26. februar 2018 Hei, om noen ringer for bekymringsmld til fastlegen din, har man da ikke rett for å vite dette!? .... Jeg vet det har blitt ringt inn om feilopplysninger om meg, til fastlegen min. Dette har fått sine konsekvenser, jeg har ingen tillit igjen etter enkelte medisiner ble stoppet uten noen samtale om nedtrapping, eller hvorfor jeg måtte ta div blodprøver. Jeg gjorde som han sa uten noen spm, for jeg forsto ikke bedre, jeg stolte på legen min og må teste stoffskifte osv så tenkte ikke noe mer der og da. Det er MIN helse, MIN kropp! Har ikke jeg da rett til å få disse opplysningene som handler om MEG? Personen som ringte inn har nå beklaget seg og trukket alt tilbake men likevel er skaden der og jeg kjenner jeg må ta opp dette med legen min, men usikker på rettighetene mine...... Anonymkode: fa51e...f1f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #2 Skrevet 26. februar 2018 Når noen ringer inn en bekymring så er det normalt at legen ringer deg eller ber deg komme inn også snakker man om bekymringsmeldingen. Legen skal også høre din historie. Anonymkode: a6212...215
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå