Gå til innhold

Varmekabler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann, hvilken sammenheng er det i mine føtter blir røde og det å sitte på varmekablene? Når jeg driter noen ganger, og har beina på gulvet(hvor det er veldig varmt), og når jeg er ferdig med å tømme meg, så blir føttene mine røde? Skal sies at det skjer når jeg bare anstrenger meg og blir litt "svett" fra å presse ut.

Er det fordi blodårene blir mer åpnet pga varmen?

Anonymkode: 3e23c...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tenker jeg stemmer. Blodårene utvider seg i varmen. Det kan gi rødhet, de blå årene blir synligere og man kan oppleve hevelser. Er det plagsomt ville jeg skrudd ned temperaturen på varmekablene, ingen grunn til å ha varmere gulv enn nødvendig. Dyrt med strøm og varmekabler trekker mye strøm.

Anonymkode: e4fe3...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler dette mest om driting og tømming, eller føtter og varme?

Anonymkode: 13fd1...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg stemmer. Blodårene utvider seg i varmen. Det kan gi rødhet, de blå årene blir synligere og man kan oppleve hevelser. Er det plagsomt ville jeg skrudd ned temperaturen på varmekablene, ingen grunn til å ha varmere gulv enn nødvendig. Dyrt med strøm og varmekabler trekker mye strøm.

Anonymkode: e4fe3...ee0

Ok :) Blir feks verre om jeg anstrenger meg, og blir litt svett, som feks ved onanering, samtidig som en sitter på disse varmekablene. Som du sier så blir årene veldig synlige og føttene blir mye mer røde.

Anonymkode: 3e23c...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...