Gå til innhold

FlyingBird is flying!!!


FlyingBird

Anbefalte innlegg

Kort fortalt! Alltid vært chubby, veide 90 kg da jeg fikk to tette bebisser og endte opp med 98 kg postpartum🙄

Fikk meg ned til 90 med sundt kosthold og aktivitet da yngste var 1 år og enda 10 kg med lavkarbo/samlivsbrudd. Var da mellom 79-80 kg frem til nå i sommer men er oppe på 85 igjen med ny samboer 😜 

 

Er nokså aktiv, trener boksing 2 ganger i uka på 75 min pr gang. Har også en ellipse maskin hjemme som jeg bruker opptil 2 ganger i uka kombinert med styrke. 

 

Målet mitt nå er å loggføre det jeg spiser, vekt hver uke og aktivitet hver dag. Har også gått med skritteller i 1 uke nå der målet er 10 000 skritt hver dag da jobben min er ganske stillesittende. 

 

Jeg må ha måltidsrutine. Frokost, mellom, lunsj, mellom og middag. Mens jeg, pr dags dato, stapper i meg alt jeg ser til lunsj, blir så sulten til middag at jeg stapper i meg alt da også og har null metthetsfølelse frem til jeg legger meg. Går og leter i skap og skuffer etter noe godt å spise etter barna er lagt og om jeg ikke har noe snack ender jeg opp med typ 4 brødskiver med syltetøy🙄

 

Skal veie meg hver mandag og oppdatere inntak og forbrenning her hver dag. 

Startvekt : 85,6

Vekt: 84,4

BMI: 30,1 

Gått ned hittil: - 1,2 kg

 

Flying Bird is flying 🦆🧚🏼‍♂️💃🏻🏃🏻‍♀️

Endret av FlyingBird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært syk. Vært syk egentlig gjennom hele helgen men trodde jeg var i fin form da jeg stod opp i morges. Men nei da, hodepinen og feberen kom snikende 😣

 

MEN, 10000 skritt er tatt og kostholdet har vært greit ! 

Frokost : 1 grov brødskive med gulost

Mellom : et eple

Lunsj : 2 protein brødskiver med castello blåmuggost. En god tallerken med redikk og fetaostsalat! 

Middag: 5 (!!) Kyllingkarbonader, litt bulgur med grønne linser og salat med bare grønt

 

Ser at det er litt for lite til frokost men klarer ikke å spise frokost, rett og slett. Men skal tvinge det i meg. Og jeg mangler noe mellom lunsj og middag, da hadde jeg unngått så mange som 5 kyllingkarbonader 🙄🙄  Imorgen skal det bli en bedre dag og jeg skal få til en bokseøkt på 75 min, håper jeg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk hele forrige uke uten noe som helst trening bortsett fra dagens gjøremål med jobb og 2 små ❤️  

 

Vekta viste 84,9 idag så litt ned ble det jo👌👌💃🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...