AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #21 Del Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, Melissasolstråle skrev: Haha samme her :D ☺️😊 Anonymkode: 19a10...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #22 Del Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på Om det kan læres 🤔 Anonymkode: 19a10...bf8 Mitt inntrykk er at det har mye med oppvekst å gjøre, men også interesse for språk. Noen er opptatt av språk, veldig glade i å lese og legger også mye vekt på språket de bruker. Dersom man både har hatt foreldre som uttrykker seg godt og legger vekt på det selv, så blir man som regel en person med god formuleringsevne. Anonymkode: fef8f...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissasolstråle Skrevet 26. februar 2018 #23 Del Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ☺️😊 Anonymkode: 19a10...bf8 får sette oss inn i lærebøkene om det haha . Blir helt fortvilt noen ganger for jeg har så mye på hjerte som jeg ikke får forklart på rett metode eller måte fordi jeg sliter med å finne de rette ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #24 Del Skrevet 26. februar 2018 17 minutter siden, Melissasolstråle skrev: får sette oss inn i lærebøkene om det haha . Blir helt fortvilt noen ganger for jeg har så mye på hjerte som jeg ikke får forklart på rett metode eller måte fordi jeg sliter med å finne de rette ordene. Enig der 😂 Det fører til at jeg ikke tar opp det emnet. Men det går jo veldig greit skriftlig? Kanskje man ikke har det samme presset, tro? Anonymkode: 19a10...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå