Gå til innhold

Fjerne hår nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva funker best?

Kan jeg vokse selv og hva anbefales? Jeg har så stridt og spredt hår nedentil at det er finest å fjerne alt.

Anonymkode: e4e3b...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg og på. Jeg har alltid barbert, men jeg må barbere omtrent hver dag for å holde det som jeg ønsker, og det blir rødt, tørt og det klør selv om jeg tar mange forhåndsregler. Er også irriterende hvor fort barberbladene blir sløve selv om jeg vasker og tørker dem etter bruk. 

Prøvde epilator der en gang.. Aldri igjen. Ren tortur. 

Er voks like vondt som epilering? Kan man vokse over hele området? 

Anonymkode: 497e9...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville vokset selv. Leste en gang at ei jente hadde mistet mye av det øverste hudlaget når hun dro av voksen. Huden der er så sensitiv, så om man gjør feil så er det fort gjort å skade huden, som hvertfall ikke blir pent (å i tilleg, AU!!). Gå heller på salong. 

 

Anonymkode: c0559...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barbarer, og synes det er greit. Prøvde voksing en gang (strips) og det var ikke en suksess :D Epilator er også jævlig vondt, men det kiler i armhulene. Merkelig. Vokser rumpa, og det synes jeg går bedre, fordi det er et enklere område. Så ja, tror jeg ville gått for salong, til tross for at jeg ikke har gjort det selv, i og med at det er et vanskelig område, som har veldig dyptsittende og tjukke hår

Og nå er det bare å vente på kjønnshårforkjemperne

Anonymkode: 6de2f...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg ville vokset selv. Leste en gang at ei jente hadde mistet mye av det øverste hudlaget når hun dro av voksen. Huden der er så sensitiv, så om man gjør feil så er det fort gjort å skade huden, som hvertfall ikke blir pent (å i tilleg, AU!!). Gå heller på salong. 

 

Anonymkode: c0559...8a8

 

Er ikke bare i underlivet det kan skje :P Har også opplevd dette når jeg tar skjegget og barten.

Anonymkode: 6de2f...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg og på. Jeg har alltid barbert, men jeg må barbere omtrent hver dag for å holde det som jeg ønsker, og det blir rødt, tørt og det klør selv om jeg tar mange forhåndsregler. Er også irriterende hvor fort barberbladene blir sløve selv om jeg vasker og tørker dem etter bruk. 

Prøvde epilator der en gang.. Aldri igjen. Ren tortur. 

Er voks like vondt som epilering? Kan man vokse over hele området? 

Anonymkode: 497e9...dc8

Prøv å klappe inn litt håndsprit på bikinilinjen der du har barbert, da unngår du nupper og kløe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke bare i underlivet det kan skje :P Har også opplevd dette når jeg tar skjegget og barten.

Anonymkode: 6de2f...8b3

Huff 🙈 

Anonymkode: c0559...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som deg et spredt hårområdet der nede, har en høvel liggende i dusjen, å raker over med såpe å varmt vann hver dusj/hver dag, men tar en større gjæring et par ganger i uken 

Anonymkode: 1f148...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man fjerne hår nedentil med hårfjerningskrem? 

Anonymkode: b51e5...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man fjerne hår nedentil med hårfjerningskrem? 

Anonymkode: b51e5...f2c

Det finnes spesial kremer for det, husker ikke hva den heter i farten. Kondomeriet har den sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Avalon skrev:

Det finnes spesial kremer for det, husker ikke hva den heter i farten. Kondomeriet har den sikkert.

Blitzblank, svir noe inni granskauen å lukter vondt også

Anonymkode: 1f148...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blitzblank, svir noe inni granskauen å lukter vondt også

Anonymkode: 1f148...2e5

Var den jeg tenkte på ja, og du har heeelt rett :hoho: Grusomme greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...