AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 og jeg er så sinnsykt hoven på venusberget! 😶 Fikk fjernet drenene på onsdag, disse gikk gjennom nettopp venusberget, så jeg regner med det er naturlig med denne bivirkningen, men vil likevel høre med andre om dere har opplevd det samme. Jeg har DEN bollemusa..! 😶😂😂 Anonymkode: 93495...69d
Silfen Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Har ikke vært borti det, men generell hovenhet er jo helt normalt. Hadde også dren der men selv om glufso og fikk seg et løft så var den ikke hoven etter.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: og jeg er så sinnsykt hoven på venusberget! 😶 Fikk fjernet drenene på onsdag, disse gikk gjennom nettopp venusberget, så jeg regner med det er naturlig med denne bivirkningen, men vil likevel høre med andre om dere har opplevd det samme. Jeg har DEN bollemusa..! 😶😂😂 Anonymkode: 93495...69d Bare pass på at det ikke er blodansamlinger eller væske som samler seg der, nå når du har fjernet drenene Anonymkode: 33519...87f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå