Gå til innhold

Binge-brud trenger heiagjeng!


Gudbedre

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har det siste året gått opp 10 kg (grunnet snusstopp i kombinasjon med vanskelig periode i livet) - og veier totalt 17-18 kg over trivselsvekt.

Og hei - jeg skal gifte meg med verdens fineste fyr til sommeren! I tillegg til at jeg har kjøpt en dritfin typ havfrue brudekjole som er litt for stram! 

Jeg føler meg elendig. Selvfølelsen er på bånn. Jeg blir så enormt preget av de ekstra kg. Jeg har for 8 år siden gått ned 15 kg kun ved å trene litt mer og spise litt mindre. Så jeg føler jeg «kan» slankebiten av det hele. Problemet nå, er at jeg ødelegger flere dagers god innsats med å trykke trynet med is, sjokkis mm for å trøstespise når jeg har kjipe dager. Spiser gjerne i bilen, i senga. Og da er ikke bare den dagen over - da kan jeg like gjerne gi faen et par dager til!

Så det er vel mer en slankedagbok som sådan, selvom jeg skal prøve å trene litt mer også. Går på et masterstudie i tillegg til å jobbe, så jeg opplever ikke å ha veldig mye tid til trening - utenom tur med hunden.

Må jo bare begynne på nytt. Igjen. Én gang må jo være gangen det fungerer. Jeg må bare endre reaksjonsmønsteret mitt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...