AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Den er hvit og er ikke vond. Kommer ren væske om jeg klemmer ut og da er den mindre. Jeg har sjekket meg for kjønnssykdommer. Blodprøve og urinprøve.- alt var negativt. Hva kan det være da? Er ikke så gøy å se den hver gang jeg er naken. 😐 Anonymkode: d1efa...dd7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Talgansamling kanskje? Anonymkode: fb20b...d3a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Talgansamling kanskje? Anonymkode: fb20b...d3a Kan man be legen tømme den? synes det er så stygt Anonymkode: d1efa...dd7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man be legen tømme den? synes det er så stygt Anonymkode: d1efa...dd7 Ja, men du kan også gjøre det selv. Dog du bør jo være sikker på hva det faktisk er først. Anonymkode: fb20b...d3a
Fugleskremsel Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 betent hårsekk? inngrodd hår? en liten kjønnsvorte? 1
saltyliquorice Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 Hvis den er bak på kjønnsleppa kan det være en bartholinitt/cyste.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 Har en sånn til tider jeg også. Alltid på samme sted. Hos meg er det en kjertel som tettes og blir betent. Har ikke tatt meg bryet med å fjerne den som jeg veit noen gjør. Når den blir betent så går det noen dager før jeg kan prikke på den med en steril nål og hele greia eksploderer. Renser og lar det gå sin gang. Skjer kanskje 2-3 ganger i året, oftere hvis jeg barberer meg, så jeg har begynt å stusse kjønnshårene med en saks istedet. Du kan be legen om å ta den. Anonymkode: baf83...97d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå