AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Tenkte å kjøpe intimservietter og våtservietter man kan vaske seg med under armene f.eks, men det eneste jeg finner er de fra Asan. De er ikke dyrevennlig. Dessuten er de dyre. Så da tenkte jeg på våtservietter for baby. Kan man bruke det? Hvorfor er de merket med baby egentlig? Anonymkode: 6fe19...444
Fugleskremsel Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å kjøpe intimservietter og våtservietter man kan vaske seg med under armene f.eks, men det eneste jeg finner er de fra Asan. De er ikke dyrevennlig. Dessuten er de dyre. Så da tenkte jeg på våtservietter for baby. Kan man bruke det? Hvorfor er de merket med baby egentlig? Anonymkode: 6fe19...444 kan du vaske babyen i rompa med de...kan du helt sikkert vaske deg selv i rompa og... det beste er vaskeklut og rent vann da.... 1
Arabella Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte å kjøpe intimservietter og våtservietter man kan vaske seg med under armene f.eks, men det eneste jeg finner er de fra Asan. De er ikke dyrevennlig. Dessuten er de dyre. Så da tenkte jeg på våtservietter for baby. Kan man bruke det? Hvorfor er de merket med baby egentlig? Anonymkode: 6fe19...444 Hva mener du med dyrevennlig? Våtserviettene fra First Price er gode og rimelige. 1
Nerine_ Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 11 timer siden, Arabella skrev: Hva mener du med dyrevennlig? Våtserviettene fra First Price er gode og rimelige. Sikkert at asan tester på dyr. 1
_popcorn_ Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 Dermica, Boots, X-tra, First price og Savett er ikke testet på dyr... Disse jeg kommer på i farta iallefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå