Gå til innhold

Babyservietter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe intimservietter og våtservietter man kan vaske seg med under armene f.eks, men det eneste jeg finner er de fra Asan. De er ikke dyrevennlig. Dessuten er de dyre. 
Så da tenkte jeg på våtservietter for baby. Kan man bruke det? Hvorfor er de merket med baby egentlig? 

Anonymkode: 6fe19...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å kjøpe intimservietter og våtservietter man kan vaske seg med under armene f.eks, men det eneste jeg finner er de fra Asan. De er ikke dyrevennlig. Dessuten er de dyre. 
Så da tenkte jeg på våtservietter for baby. Kan man bruke det? Hvorfor er de merket med baby egentlig? 

kan du vaske babyen i rompa med de...kan du helt sikkert vaske deg selv i rompa og...

det beste er vaskeklut og rent vann da....

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dyrevennlig? Våtserviettene fra First Price er gode og rimelige.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Arabella skrev:

Hva mener du med dyrevennlig? Våtserviettene fra First Price er gode og rimelige.

Sikkert at asan tester på dyr. 

• Liker 1
Skrevet

Dermica, Boots, X-tra, First price og Savett er ikke testet på dyr... 
Disse jeg kommer på i farta iallefall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...