Gå til innhold

Vitaminer på nett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fra tid til annen behov for å gå på folsyretabletter noen måneder i slengen, og nå har jeg akkurat fått blodprøvesvar som sier at jeg må igang igjen. Sjekket akkurat prisen på mitt lokale apotek, og de skulle sørenmeg ha over 150 kroner for en liten boks med 100 stk! Jeg har aldri kjøpt vitaminer eller andre legemidler fra nett før, så jeg vil gjerne høre om noen har gjort seg noen erfaringer med bestemte nettbutikker, norske eller utenlandske? Priser, leveringstider, service, fraktkostnader: alt er av interesse.

Jeg TROR Komplettapotek er det billigste norske alternativet. Noen som har bestilt noe derfra? 

Anonymkode: 27940...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fra tid til annen behov for å gå på folsyretabletter noen måneder i slengen, og nå har jeg akkurat fått blodprøvesvar som sier at jeg må igang igjen. Sjekket akkurat prisen på mitt lokale apotek, og de skulle sørenmeg ha over 150 kroner for en liten boks med 100 stk! Jeg har aldri kjøpt vitaminer eller andre legemidler fra nett før, så jeg vil gjerne høre om noen har gjort seg noen erfaringer med bestemte nettbutikker, norske eller utenlandske? Priser, leveringstider, service, fraktkostnader: alt er av interesse.

Jeg TROR Komplettapotek er det billigste norske alternativet. Noen som har bestilt noe derfra? 

Da må du sjekke ut 123apotek.no, de er mye billigere enn komplettapotek. Jeg handler bare derfra nå, får varene superraskt. Veldig fornøyd. Ingen fraktkostnader, i motsetning fra komplettapotek. Sjekk ut smertestillende midler også, ja alt. Håper bare de har det du trenger, men det de har er superbillig.

Anonymkode: f567f...109

Skrevet

Jeg bestiller alltid fra iherb. Det blir billigere selvom jeg får vitaminene jeg trenger på resept (b12 og D)

De virker, nivåene mine går opp :) 

Anonymkode: 4b339...57d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du sjekke ut 123apotek.no, de er mye billigere enn komplettapotek. Jeg handler bare derfra nå, får varene superraskt. Veldig fornøyd. Ingen fraktkostnader, i motsetning fra komplettapotek. Sjekk ut smertestillende midler også, ja alt. Håper bare de har det du trenger, men det de har er superbillig.

Folsyre koster 57 kroner.....

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk 123apotek.no

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Og 57 kroner!! :hakeslepp: Mitt lokale apotek bedriver jo ran, som skal ha omtrent 100 kroner mer!! 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestiller alltid fra iherb. Det blir billigere selvom jeg får vitaminene jeg trenger på resept (b12 og D)

De virker, nivåene mine går opp :) 

Anonymkode: 4b339...57d

17 minutter siden, Ulven skrev:

Jeg bestiller mye fra utlandet, både USA og England. Fra Bigvits i England får du varene på en uke. https://www.bigvits.co.uk/productsearch.php?productsearchdata=folic+acid&pt=a#

Tusen takk! Da har jeg flere alternative leverandører å velge mellom :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Og 57 kroner!! :hakeslepp: Mitt lokale apotek bedriver jo ran, som skal ha omtrent 100 kroner mer!! 

ja det får en til å skjønne for en god butikk de driver disse apotekene. Nå bestiller jeg det jeg kan på nett og har det på tre dager, fraktfritt, til en utrolig mye billigere penge. Og produktene er de samme. En ibumetinpakke koster 17 kroner eller noe slikt. Mener det koster over åtti på et vanlig apotek. Paracet også under tjue kroner.

Skrevet

Jeg kjøpte fra 123apotek.no til kr. 57,00. Akkurat samme boksen som på apotekene. De leverer fra den ene dagen til den andre dersom du bestiller tidlig på formiddagen sender de samme dag. Fikk siden anbefalt i en tråd på forumet og har bestilt masse der fra til myyye billigere pris enn fysisk apotek. https://www.123apotek.no/products/nycoplus-folsyre-tab-400mcg

Å nestille fra utlandet er ikke lov uten strenge krav til produktet https://www.toll.no/no/varer/legemidler-og-kosttilskudd/netthandel/ 

Folsyre regnes som legemiddel. Det er viktig å ikke ta for høye doser folsyre. 

Anonymkode: c00a4...93e

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Disse har rask levering og er seriøse.

Mottok i dag div. vitaminer fra iherb. Også seriøse, men lang leveringstid.

Anonymkode: 4472d...955

Jeg bestiller det meste fra Iherb, men passer på å bestille i god tid siden det jo er 2-3 ukers leveringstid. Må jeg ha noe kjapt er Bigvits bedre siden de leverer fra 4-7 dager etter bestilling. Når det gjelder vitaminer og mineraler bestiller jeg konsekvent fra utlandet, da jeg ikke får den ønskede effekten av apotekvarer.

Men apotek123 hadde utrolig lave priser på smertestillende ol, så de skal jeg ha i bakhodet når det gjelder slike produkter.

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte fra 123apotek.no til kr. 57,00. Akkurat samme boksen som på apotekene. De leverer fra den ene dagen til den andre dersom du bestiller tidlig på formiddagen sender de samme dag. Fikk siden anbefalt i en tråd på forumet og har bestilt masse der fra til myyye billigere pris enn fysisk apotek. https://www.123apotek.no/products/nycoplus-folsyre-tab-400mcg

Å nestille fra utlandet er ikke lov uten strenge krav til produktet https://www.toll.no/no/varer/legemidler-og-kosttilskudd/netthandel/ 

Folsyre regnes som legemiddel. Det er viktig å ikke ta for høye doser folsyre. 

Anonymkode: c00a4...93e

Folsyre står ikke lenger på legemiddellisten.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Da har jeg flere alternative leverandører å velge mellom :) 

Jeg bruker vitacost.com

Anonymkode: 0f53a...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...