AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Når andre skal massere meg der under sex rykker jeg til eller drar meg unna fordi det er så følsomt. Må liksom bli tatt på over huden, ikke rett på. Virker som de fleste tar rett på likevel, noe som betyr at andre damer de har hatt før liker det. Bare meg som er så følsom der? Vet ikke om det er normalt? Anonymkode: 74729...f78
Sphere Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Kvinner varierer stort når det gjelder følsomhet. Et par har jeg knapt kunne være nær. Et par andre har villet jeg skulle være veldig hardhendt der nede. Det beste er å kunne snakke om det dersom han gjør det annerledes enn du foretrekker. Bare slik kan det bli bedre. Bare husk å ta det opp på en ok måte.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Jeg er og veldig følsom der. Med direkte kontakt på klitten kiler det så intest at jeg ikke klarer å la være å vri meg unna, og har aldri greid å fortsette til orgasme før jeg kjøpte meg womanizer. Den liksom "suger" seg fast, og i en alder av 34 år kom jeg for første gang med direkte kontakt med klitten. Det ble vått i senga gitt! Jeg spruta faktisk, skjønte ingenting, trodde jeg hadde tissa på meg. Trodde ikke jeg kunne sånt jeg, intense greier! jeg har altså fått orgasme mange ganger før, men ikke med klitten. Anonymkode: 96fa2...c41
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Er det ikke bare å få ham til å ta på hetten over istedenfor rett på, og gjerne bare røre veldig forsiktig borti istedenfor å massere hardt. Gjør den våt så fingrene glir lett over. Anonymkode: b7a77...416
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når andre skal massere meg der under sex rykker jeg til eller drar meg unna fordi det er så følsomt. Må liksom bli tatt på over huden, ikke rett på. Virker som de fleste tar rett på likevel, noe som betyr at andre damer de har hatt før liker det. Bare meg som er så følsom der? Vet ikke om det er normalt? Anonymkode: 74729...f78 jeg er også veldig følsom der og kan for eksempel ikke bli slikket helt til orgasme da det blir for følsomt og for vondt. Så det har jeg til gode å oppleve. Til gjengjeld kommer jeg lett ved samleie og mange ganger etter hverandre uten at jeg noen gang trenger ekstra berøring enn det som naturlig skjer rundt samleiet..Så Jeg tenker det er positive og negative sider ved alt, man må bare finne fordelene ved det og gjøre det beste ut av det. Og finne ut av det sammen. Anonymkode: 31167...848
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå