Gå til innhold

Alcudia-bare for barnefamilier?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte å reise til Alcudia i sommer, men er nå litt i tvil da en jeg snakket med sa at det bare er for unge og barnefamilier. Er jeg(vi) for gamle med 50+?  Har forresten vært der før, fin plass:)

Anonymkode: 20007...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg syns dere fint kan dra dit. Men da må dere være forberedt på mye barnestøy

Anonymkode: e4e4e...7e5

Skrevet

Kanskje vi satser på voksenhotell, da slipper en barnestøy på hotellet i alle fall. 

Skrevet

Ja, det synes jeg. Kjedelig plass, skal aldri tilbake. Måtte jo gå milevis uti vannet før man kunne ta et svømmetak(langgrunt så det holder, nettopp ypperlig for barn).

Anonymkode: 73435...1e2

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje vi satser på voksenhotell, da slipper en barnestøy på hotellet i alle fall. 

Hva med Gran Ganaria, Tenerife elle noe der.'

Anonymkode: 8d74b...5c5

Skrevet

Enig med hin over. Nitrist plass. Greit å dra med barn- fin strand. Hadde teist alle andre plasser uten barn! Palma er fint 

Anonymkode: 23f8d...724

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Gran Ganaria, Tenerife elle noe der.'

Er det ikke barnestøy på G. Canaria ? Nå er det ikke slik at vi for all del vil unngå barn om vi reiser på ferie!

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke barnestøy på G. Canaria ? Nå er det ikke slik at vi for all del vil unngå barn om vi reiser på ferie!

Joda, men det er mer blanding av både voksene og barn :)

Skrevet

Dere er ikke for gamle. Det er folk der i alle aldere, men det er jo mye støy fra barn om dagen og ungdommer om natta. Riktignok ikke alle steder, men styr unna ungdomshotellene

Anonymkode: 0b1a4...c69

Skrevet

Spørs jo hva slags ferie du er ute etter. Bortsett fra gamlebyen er Alcudia en ren hotellby - ikke veldig sjarmerende. Skal du bare slappe av/bade og ellers ikke gjøre så mye så kan det være greit. 

Ellers er det jo veldig mange andre fine steder på Mallorca - på sørsiden av øya er det litt mer spennende steder vil jeg påstå - i nærheten av Palma feks. så kan du oppleve litt av den også.

Et koselig sted er Soller - der får du mulighet til å oppleve mer av det egentlige Mallorca selv om det jo er nybygde hoteller der også-  men da har du nærhet til Deia/Valdemossa ++ 

Mange andre fine steder som jeg hadde villet valgt før Alcudia.

Skrevet
10 minutter siden, punkyB skrev:

Spørs jo hva slags ferie du er ute etter. Bortsett fra gamlebyen er Alcudia en ren hotellby - ikke veldig sjarmerende. Skal du bare slappe av/bade og ellers ikke gjøre så mye så kan det være greit. 

Ellers er det jo veldig mange andre fine steder på Mallorca - på sørsiden av øya er det litt mer spennende steder vil jeg påstå - i nærheten av Palma feks. så kan du oppleve litt av den også.

Et koselig sted er Soller - der får du mulighet til å oppleve mer av det egentlige Mallorca selv om det jo er nybygde hoteller der også-  men da har du nærhet til Deia/Valdemossa ++ 

Mange andre fine steder som jeg hadde villet valgt før Alcudia.

Støtter denne! Vil anefale playa de palma

Anonymkode: c739b...46a

Skrevet

elsker alcudia! Var der med mine foreldre i fjor sommer. Jeg er 26, min søster og hennes kjæreste 21. Vi storkoste oss. God blanding av alle aldre! 

PS: har vært i alcudia mange ganger; men først nå fant vi ut at Alcudia er en "gamleby". Vi trodde den byen bare var på enden av strandpromenaden. Men anbefales besøk inn til gamlebyen! 

Anonymkode: cb024...fe4

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har vært flere steder på Mallorca og Alcudia må sies å være det kjedeligste, selv med barn.... Så anbefaler deg heller å se på andre steder. Vi trivdes godt i Puerto de Soller der vi bodde og tok turer til de nærliggende landsbyene. Synes også det var fint i Port d´Antratx. 

Ellers har vi vært i Puerto Pollenca og det blir veldig likt Alcudia, unntatt langgrunn strand. Altfor mye turister begge steder etter min smak. Dog landsbyen Pollenca litt oppi var verdt et besøk. 

Anbefaler også Palma. 

Anonymkode: 6ebcf...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn men hadde en veldig fin kjærestetur til Alcudia.

Leide oss en liten bil og kjørte rundt på øyen også. 

Det spørs vel hva dere ønsker med ferien. Er det bare for sol og bad og avslapning, med restaurantbesøk på kvelden er det helt topp. 

Anonymkode: f2e94...257

AnonymBruker
Skrevet

Vært med sønnen min i Alcudia, kjedelig plass. 

Vært fler ganger i Palma, reis dit i stede :) 

Anonymkode: dacb5...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...