AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Hei Er i midten av 30årene og gift. Noen som jeg har begynt å tenne på er min kones seksuelle fortid. Det vil si at jeg tenner på å høre henne fortelle om ting hun har gjort før, hvor mange, hvor store pikker hun har hatt, om hun har gjort kinky ting med andre som hun ikke har gjort med meg. Det dreier seg ikke om detaljer om hvilke spesifikke personer hun har gjort hva med, mer om selve handlingene. Helt herlig å spørre og prate om dette under forspill til sex. Min kone var litt skeptisk i starten men har litt etter litt begynt å fortelle. Tror hun ser at det tenner meg å høre om disse tingene. Er det flere som tenner på dette enn meg? Og hva synes dere generelt om dette? Anonymkode: 4d304...a01
Gjest Alterego666 Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Jeg synes det er deilig å høre partner fortelle. Ved å gjøre det viser hun meg også hvordan hennes tenningsmønster er og det bringer oss nærmere hverandre. Vårt forhold er ikke preget av sjalusi eller eiebehov, og det er deilig. Jeg tenner også på at hun føler seksuell tenning overfor andre. Kanskje tenner jeg aller mest på at hun kan være så åpen og tillitsfull.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Høres fint ut det begge dere skriver. Jeg skulle ønske jeg hadde det sånn i mitt forhold (som har vart i mange år, vi er godt voksne). Min nåværende partner var jomfru da han traff meg, mens jeg hadde hatt noen faste forhold tidligere, og debuterte seksuelt tidlig. Han har alltid vært sjalu og negativ til det meste som dreier seg om at det finnes andre menn på planeten. Jeg har alltid syntes det har vært så sykt avtennende - og med årene har jeg reagert mer og mer negativt på det. Jeg kunne egentlig tenkt meg at han lå med andre bare for å få denne irriterende usikkerheten ut av systemet, og få seg litt erfaring (som kanskje igjen kunne gagnet vårt forhold). Anonymkode: d0fb5...58a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå