Gå til innhold

Noen her med kronisk krystallsyke??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at det er dette som feiler meg. Men er så usikker og har tusen spørsmål. Skulle gjerne snakket med noen som har det selv, om det finnes noen her? Helst på PM, for ønsker ikke å gi ut all info om meg her. Så om noen kunne tenke seg å svare på noen spm, og skrive et innlegg her med nick så jeg får sendt PM? Ville vært så utrolig takknemlig!! 

Anonymkode: dfee4...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal noen kunne kontakte deg på pm når du har haket av for ab? Dete r nemlig teknisk umulig. 

Du finner mye info på nettet, og Mette Marit har hatt krystallsyken. 

Anonymkode: 36079...9ad

Skrevet

jeg har kronisk krystallsyke. På Facebook er den en side som heter Krystallsyke og kronisk svimmelhet. Meld deg inn der. Kan få mye gode råd.Det finnes flere grupper med det er den med en svimmel ugle som bilde det gjelder.  MEN ikke utlever for mye av deg selv der heller råder jeg deg til. 

Du kan jo spør om noe her uten at du utleverer deg.

Anonymkode: ce531...f53

Skrevet

Vil gjerne tipse deg om Dr. Hannisdal. Hun er en ønh lege som spesialiserer seg på svimmelhet sykdommer knyttet til ørene. Holder til Klinikk Røa i Oslo. Veldig flink. :)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal noen kunne kontakte deg på pm når du har haket av for ab? Dete r nemlig teknisk umulig. 

Du finner mye info på nettet, og Mette Marit har hatt krystallsyken. 

Anonymkode: 36079...9ad

Jeg skrev jo i HI hvordan man kan oppnå kontakt, Einstein.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har kronisk krystallsyke. På Facebook er den en side som heter Krystallsyke og kronisk svimmelhet. Meld deg inn der. Kan få mye gode råd.Det finnes flere grupper med det er den med en svimmel ugle som bilde det gjelder.  MEN ikke utlever for mye av deg selv der heller råder jeg deg til. 

Du kan jo spør om noe her uten at du utleverer deg.

Takk for tips!

Skrevet
9 timer siden, Valyria83 skrev:

Vil gjerne tipse deg om Dr. Hannisdal. Hun er en ønh lege som spesialiserer seg på svimmelhet sykdommer knyttet til ørene. Holder til Klinikk Røa i Oslo. Veldig flink. :)

Takk for tips!

Gjest NotNaomi
Skrevet

En kiropraktor ordner dette lett :-) trodde jeg hadde fått hjernesvulst eller noe:-D den svimmelheten er heavy! Men lett å kurere altså selv om det dessverre koster litt penger.Helt ufarlig men noe unehsgelig der du brått sitter rolig i en stol eller våkner og alt bare snurrer rundt :-) ikke noe skummelt i det hele tatt da.Er ikke mye kiropraktoren gjør heller.Snur deg litt rundt,og vips så er det borte

Men klart at det kan dukke opp igjen.Men som sagt:helt ufarlig.Bare ubehagelig.

Skrevet

Den såkalte krystallsyken er forårsaket av nervegift fra virus som inflammerer vagus-nerven. Google Medical Medium vertigo.

Anonymkode: 6e4ec...ef8

Skrevet
4 timer siden, NotNaomi skrev:

En kiropraktor ordner dette lett :-) trodde jeg hadde fått hjernesvulst eller noe:-D den svimmelheten er heavy! Men lett å kurere altså selv om det dessverre koster litt penger.Helt ufarlig men noe unehsgelig der du brått sitter rolig i en stol eller våkner og alt bare snurrer rundt :-) ikke noe skummelt i det hele tatt da.Er ikke mye kiropraktoren gjør heller.Snur deg litt rundt,og vips så er det borte

Men klart at det kan dukke opp igjen.Men som sagt:helt ufarlig.Bare ubehagelig.

For noen er det faktisk ikke så lett. Hadde selv mye behandling men sliter med svimmelhet hele døgnet. De finner ikke ut hvorfor. hadde kiropraktor som testa med videobriller men de er skikkelig seige og vanskelige. Det er mange som sliter med kronisk krystallsyken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...