AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Du er naiv Du er svak fordi du føler noe Du er uærlig Du kan ikke snakke for deg selv Du er 14iss Du er utgått Du er lettlurt Du tror du manipulerer Du er manipulert Du tror alle er slik Du tror alle er normale Du er et offer Du er fornærma Du er sjalu Du er paranoid Du tror du er smart Du er godtroende Ingen er genuint glad i deg Du er ikke pen eller kjekk Ikke stol på noen. Han/hun elsker deg ikke Du er ikke bra nok Du er bare brukt Du er søppel Du betyr ikke noe, du vil aldri bety noe Bare innse dette en gang for alle, så slipper du å bli noe mer såra. Da blir du sterk! Styrke kommer innenfra, ikke la deg lure av noen der ute..alle er ute etter å ta deg, alle vil gjøre deg noe vondt. Du er et null. Velkommen til KG ! Fyfaen,møkkaforum Anonymkode: 83e6a...599 12
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Om det er så fælt her, er det bare å slette seg
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Om det er så fælt her, er det bare å slette seg nææææææææææææææææææææ, du kødder............sherlock. Anonymkode: 1b74b...639
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyfaen,møkkaforum Anonymkode: 83e6a...599 Anonymkode: 1b74b...639
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nææææææææææææææææææææ, du kødder............sherlock. Anonymkode: 1b74b...639 En typisk Anonymbruker kommentar
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Om det er så fælt her, er det bare å slette seg Hvordan skal jeg lære om real life hvis jeg sletter meg fra kåge? Anonymkode: 83e6a...599
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg lære om real life hvis jeg sletter meg fra kåge? Anonymkode: 83e6a...599 Real life, På tide å logge ut kanskje
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #8 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: En typisk Anonymbruker kommentar Om det er så fælt, er det bare å slette seg Anonymkode: 1b74b...639 8
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. februar 2018 #9 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om det er så fælt, er det bare å slette seg Anonymkode: 1b74b...639 Jeg har ikke sagt noe om at det er fælt
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #10 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Real life, På tide å logge ut kanskje Fordi du mener at jeg har feilaktig observasjon som du ikke liker? Anonymkode: 83e6a...599 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #11 Skrevet 24. februar 2018 Du glemte å nevne at du må dumpe han eller henne Anonymkode: 8875e...130 5
Honey Dew Skrevet 24. februar 2018 #12 Skrevet 24. februar 2018 Hvorfor i alle dager har du laget deg en bruker for å fortelle hvor ille det er her inne? Hvis du ikke liker å være her, er det bare å slette seg 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #13 Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Hvorfor i alle dager har du laget deg en bruker for å fortelle hvor ille det er her inne? Hvis du ikke liker å være her, er det bare å slette seg Hvorfor klager du på hva folk skriver her inne? Hvis du ikke liker det, er det bare å slette seg. Anonymkode: 43a0b...de3 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #15 Skrevet 24. februar 2018 6 minutter siden, Overrasket skrev: Hvorfor støtter du ikke norskt språk TS du glemte slagerordene: «skjerp deg» og «skam deg» Anonymkode: b5807...43f 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #16 Skrevet 25. februar 2018 Du glemte å nevne kona som klager på at mannen er kåt og har lyst på henne, stakkars. Det er jo så ille. Så skille deg og lev i sølibat hvis du hater sex og synes synd på deg selv. Vær glad han holder ut med en negativ og kjedelig person som deg og er gift og har barn med deg. Det er rart at man ikke finner seg noen andre eller bedre. Og det er rart om han ikke finner seg en bedre dame. Det er jo alltid de sure mindre pene og aseksuelle kvinnene som forventer at han skal forsørge henne og er utro med kompisen som mennene sitter her inne og har kjærlighetssorg for og behandler de damene som trenger nærhet for søppel og kaster de. Det er verre når den du elsker og har levd med i år ikke vil ha deg lenger og viser det tydelig, da skal jeg love deg at selvtilliten blir ødelagt. Også ikke glem de som er utro og ønsker å svikte partneren sin og har gjort elskeren gravid. Og alle de rare tankene og handlingene rundt de forskjellige trådene. Og ikke glem de som har god sex på første date etter et hei. Anonymkode: f0f4d...5cf
letanglia Skrevet 25. februar 2018 #17 Skrevet 25. februar 2018 (endret) Wo-how... Snakk om å være butthurt. Det er ikke KG som er problemet ditt, men dårlig selvbilde og selvinnsikt som suger til deg alt som en svamp og lar deg påvirke så negativt av fremmede folk på internett. Jeg liker KG, mange gode råd her, og ofte så er det tough-love og noen som er ærlige og setter en på plass og gir en en tankevekker selvom det ikke er det man har mest lyst til å høre, for at situasjonen faktisk skal bedre seg. Du må huske på det at her sitter folk som ikke kjenner deg, og det kan være både positivt og negativt, men aller mest positivt for da får man helt nøytral input og råd i situasjonen, altså en som ikke pakker inn svaret sitt med silkepapir fordi de er klassevennen din og ikke vil at du skal bli sur, men som sier svarer på ting akuratt sånn som de ser situasjonen utenifra. Det kan være kjipt å høre at man er naiv når man er forelska, men det kan lønne seg å høre på nøytrale tredjeparter fremfor ønsketenkinga si. Tror ikke det er noen her som har sagt at ingen er genuint glad i deg, eller at du bare er søppel - da skal du isåfal ha vist ekstremt dårlige søppelholdninger her inne. Vi mobber ikke på forumet, men snakker fra levra Endret 25. februar 2018 av letanglia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå