AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg og dama er veldig glade i sex, og vi elsker å finne nye måter å gjøre ting på. Det er veldig godt for oss begge, men noe jeg alltid har lurt på er om det som kommer ut av henne er hennes «cum» eller hva det er. Vet vanligvis hvordan det ser ut, men det kommer i en slags kremet form over hele penisen min og rennende ut av henne. Rimelig hvit og kremet saft. Lurer egt på om dette er hennes «cum» eller om det er noe annet vi burde vite hva er for noe. Anonymkode: 0a6d4...393
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Utflod kalles det, med mindre du har sprutet inni henne, da er det sæden din. Anonymkode: 9624d...ffe 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utflod kalles det, med mindre du har sprutet inni henne, da er det sæden din. Anonymkode: 9624d...ffe Vet jo forskjell. Men det jeg har sett før er en mer rennende versjon. Denne var litt fast og veldig kremet. Anonymkode: 0a6d4...393
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Er det klumpete, er det sopp. Om ikke det er klumpete er det utflod eller eggløsning. Anonymkode: 58dde...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet jo forskjell. Men det jeg har sett før er en mer rennende versjon. Denne var litt fast og veldig kremet. Anonymkode: 0a6d4...393 Fremdeles utflod. Det kommer i mange former. Er det derimot klumper kan det være sopp eller noe annet som skulle vært sjekket, men da kjenner man det som regel på lukten. Anonymkode: 9624d...ffe 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og dama er veldig glade i sex, og vi elsker å finne nye måter å gjøre ting på. Det er veldig godt for oss begge, men noe jeg alltid har lurt på er om det som kommer ut av henne er hennes «cum» eller hva det er. Vet vanligvis hvordan det ser ut, men det kommer i en slags kremet form over hele penisen min og rennende ut av henne. Rimelig hvit og kremet saft. Lurer egt på om dette er hennes «cum» eller om det er noe annet vi burde vite hva er for noe. Anonymkode: 0a6d4...393 Det er da vel deres smøremiddel. Smaker litt surt og ikke som sæd. Anonymkode: d5ef6...8d9 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #8 Skrevet 24. februar 2018 Er det luktfritt så ikke stress. La nå ikke naturlige ting ødelegge for dere. Anonymkode: c2074...2bc 4
Rotemor Skrevet 24. februar 2018 #9 Skrevet 24. februar 2018 (endret) Det som kommer blir hvitt i kontakt med luft. Det er «cum» om du vil kalle det det. Det er jo bare positivt. Det er hverken sopp eller utflod. Man kan lure på om de som har svart har opplevde en kvinnes orgasme noen gang eller om de bare har blitt lurt.... Endret 24. februar 2018 av Rotemor 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #10 Skrevet 24. februar 2018 Helt normalt. Når kvinner blir veldig våt og sekretet (cummet) kommer i kontakt med luften så kan det se litt hvit og boblete ut, spesielt om det har blitt "pisket" litt opp med finger eller penis også. Så lenge det ikke er klumper eller lukter stygt er det ikke sopp, som noen har foreslått. Kanskje de aldri har greid å gi sin egen kjæreste en skikkelig orgasme selv, og ikke vet hvordan det ser ut. Eller sammenligner damene som skrever på porr. Men de bruker glidemiddel, som er blankt. Eller de er kanskje jenter som ikke har sett hvordan det ser ut når de selv kommer, og tror alt som er hvitt og renner ut er sæd. Om du googler litt så finner du ut at dette er helt normalt Anonymkode: 5ec30...df2 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #11 Skrevet 24. februar 2018 Ikke en manns oppgave å gi kvinnen orgasme. Orgasmen er hennes ansvar. Anonymkode: 9c9ea...303 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #12 Skrevet 24. februar 2018 3 timer siden, Rotemor skrev: Det som kommer blir hvitt i kontakt med luft. Det er «cum» om du vil kalle det det. Det er jo bare positivt. Det er hverken sopp eller utflod. Man kan lure på om de som har svart har opplevde en kvinnes orgasme noen gang eller om de bare har blitt lurt.... Det som kommer ut blir hvitt i kontakt med luft? 😂😂 lurer på hvem det er som egentlig blir lurt her Anonymkode: 9624d...ffe
Lava Anne Skrevet 24. februar 2018 #13 Skrevet 24. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke en manns oppgave å gi kvinnen orgasme. Orgasmen er hennes ansvar. Anonymkode: 9c9ea...303 Haha, hvor kom denne fra? 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #14 Skrevet 24. februar 2018 Hvis det har kommet ut ekstra mye som ser slimete ut, så er det nok eggløsningsslim. Ellers er utflod helt vanlig, og spesielt under sex, da du "roter rundt" oppi der med penisen din. Det kan selvfølgelig være soppinfeksjon også, da vil de sannsynlegvis lukte vondt og hun vil svi og/eller klø i underlivet. Anonymkode: 5a199...e0b
Rotemor Skrevet 24. februar 2018 #15 Skrevet 24. februar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som kommer ut blir hvitt i kontakt med luft? 😂😂 lurer på hvem det er som egentlig blir lurt her Anonymkode: 9624d...ffe Jeg er jo kvinne og får orgasmer og har dermed sett dette mange ganger... Skjønner at du velger anonymknappen... 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #16 Skrevet 24. februar 2018 4 minutter siden, Rotemor skrev: Jeg er jo kvinne og får orgasmer og har dermed sett dette mange ganger... Skjønner at du velger anonymknappen... Åååh du drar anonym kortet 😂 kleint! Så du veit altså hvordan det ser ut når det er inni vagina? Fascinerende! Anonymkode: 9624d...ffe
Rotemor Skrevet 24. februar 2018 #17 Skrevet 24. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååh du drar anonym kortet 😂 kleint! Så du veit altså hvordan det ser ut når det er inni vagina? Fascinerende! Anonymkode: 9624d...ffe Ja. I samme øyeblikk som det renner er det blankt. Så blir det straks hvitt. Kvinner flest har sett på fingrene sine eller dildoen sin og sett forskjellen. Din begrensede erfaring er pinlig mtp hvor bastant du er. Hvis du noengang får oppleve en kvinnes orgasme, så vil du få deg en aha-opplevelse. 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #18 Skrevet 24. februar 2018 35 minutter siden, Rotemor skrev: Ja. I samme øyeblikk som det renner er det blankt. Så blir det straks hvitt. Kvinner flest har sett på fingrene sine eller dildoen sin og sett forskjellen. Din begrensede erfaring er pinlig mtp hvor bastant du er. Hvis du noengang får oppleve en kvinnes orgasme, så vil du få deg en aha-opplevelse. Hva i alle dager veit du om min erfaring? 😂 ikke prøv å late som at du er den eneste som kan noe. Det er bare flaut å lese Anonymkode: 9624d...ffe
Rotemor Skrevet 24. februar 2018 #19 Skrevet 24. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager veit du om min erfaring? 😂 ikke prøv å late som at du er den eneste som kan noe. Det er bare flaut å lese Anonymkode: 9624d...ffe Du vet jo ikke hvordan det ser ut når kvinner kommer. Det var jo tema. 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #20 Skrevet 24. februar 2018 Alle sykluser starter med menstruasjon. Mange har noen dager med spotting før menstruasjonen er helt ferdig. Så kommer ofte noen dager hvor man ikke har noe utflod i det hele tatt. Som regel blir utfloden gradvis våtere; en dag eller flere med klebrig sekret etterfulgt at en eller flere dager med lotionaktig sekret etterfulgt av en eller flere dager med melkelignende sekret som til slutt ender med en eller flere dager med eggløsningsslim. Etter eggløsningen tørker sekretene fort inn igjen; mange går rett fra eggløsningsslim til lotion eller klebrig før det tørker helt inn. De fleste er da tørre fram til ca. en uke etter eggløsningen, da får mange ofte litt våtere sekreter igjen pga. at østrogennivået i kroppen får et oppsving. Deretter blir de fleste tørre igjen fram til menstruasjonen starter. Noen får lotion- og/eller melkeaktig sekret også dagen(e) rett før menstruasjonen starter, det kommer som regel av at livmorslimhinnen har begynt å bryte sammen og lekker ut fuktighet. Anonymkode: b29e4...b85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå