Gå til innhold

Dama kom og det så kremet ut.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og dama er veldig glade i sex, og vi elsker å finne nye måter å gjøre ting på. Det er veldig godt for oss begge, men noe jeg alltid har lurt på er om det som kommer ut av henne er hennes «cum» eller hva det er. Vet vanligvis hvordan det ser ut, men det kommer i en slags kremet form over hele penisen min og rennende ut av henne. Rimelig hvit og kremet saft. 

Lurer egt på om dette er hennes «cum» eller om det er noe annet vi burde vite hva er for noe. 

Anonymkode: 0a6d4...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utflod kalles det, med mindre du har sprutet inni henne, da er det sæden din. 

Anonymkode: 9624d...ffe

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utflod kalles det, med mindre du har sprutet inni henne, da er det sæden din. 

Vet jo forskjell. Men det jeg har sett før er en mer rennende versjon. Denne var litt fast og veldig kremet.

Skrevet

Sopp

Anonymkode: 4f4b1...a0d

• Liker 1
Skrevet

Er det klumpete, er det sopp. Om ikke det er klumpete er det utflod eller eggløsning.

Anonymkode: 58dde...cfe

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jo forskjell. Men det jeg har sett før er en mer rennende versjon. Denne var litt fast og veldig kremet.

Fremdeles utflod. Det kommer i mange former. Er det derimot klumper kan det være sopp eller noe annet som skulle vært sjekket, men da kjenner man det som regel på lukten. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og dama er veldig glade i sex, og vi elsker å finne nye måter å gjøre ting på. Det er veldig godt for oss begge, men noe jeg alltid har lurt på er om det som kommer ut av henne er hennes «cum» eller hva det er. Vet vanligvis hvordan det ser ut, men det kommer i en slags kremet form over hele penisen min og rennende ut av henne. Rimelig hvit og kremet saft. 

Lurer egt på om dette er hennes «cum» eller om det er noe annet vi burde vite hva er for noe. 

Det er da vel deres smøremiddel. Smaker litt surt og ikke som sæd.

Anonymkode: d5ef6...8d9

• Liker 4
Skrevet

Er det luktfritt så ikke stress. La nå ikke naturlige ting ødelegge for dere.

Anonymkode: c2074...2bc

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det som kommer blir hvitt i kontakt med luft. Det er «cum» om du vil kalle det det. Det er jo bare positivt. Det er hverken sopp eller utflod. Man kan lure på om de som har svart har opplevde en kvinnes orgasme noen gang eller om de bare har blitt lurt....

Endret av Rotemor
  • Liker 9
Skrevet

Helt normalt. Når kvinner blir veldig våt og sekretet (cummet) kommer i kontakt med luften så kan det se litt hvit og boblete ut, spesielt om det har blitt "pisket" litt opp med finger eller penis også.

Så lenge det ikke er klumper eller lukter stygt er det ikke sopp, som noen har foreslått. Kanskje de aldri har greid å gi sin egen kjæreste en skikkelig orgasme selv, og ikke vet hvordan det ser ut. Eller sammenligner damene som skrever på porr. Men de bruker glidemiddel, som er blankt. Eller de er kanskje jenter som ikke har sett hvordan det ser ut når de selv kommer, og tror alt som er hvitt og renner ut er sæd. Om du googler litt så finner du ut at dette er helt normalt ;)

Anonymkode: 5ec30...df2

• Liker 9
Skrevet

Ikke en manns oppgave å gi kvinnen orgasme. Orgasmen er hennes ansvar.

Anonymkode: 9c9ea...303

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Rotemor skrev:

Det som kommer blir hvitt i kontakt med luft. Det er «cum» om du vil kalle det det. Det er jo bare positivt. Det er hverken sopp eller utflod. Man kan lure på om de som har svart har opplevde en kvinnes orgasme noen gang eller om de bare har blitt lurt....

Det som kommer ut blir hvitt i kontakt med luft? 😂😂 lurer på hvem det er som egentlig blir lurt her 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en manns oppgave å gi kvinnen orgasme. Orgasmen er hennes ansvar.

Anonymkode: 9c9ea...303

Haha, hvor kom denne fra?

• Liker 4
Skrevet

Hvis det har kommet ut ekstra mye som ser slimete ut, så er det nok eggløsningsslim. Ellers er utflod helt vanlig, og spesielt under sex, da du "roter rundt" oppi der med penisen din. Det kan selvfølgelig være soppinfeksjon også, da vil de sannsynlegvis lukte vondt og hun vil svi og/eller klø i underlivet. 

Anonymkode: 5a199...e0b

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som kommer ut blir hvitt i kontakt med luft? 😂😂 lurer på hvem det er som egentlig blir lurt her 

Jeg er jo kvinne og får orgasmer og har dermed sett dette mange ganger... Skjønner at du velger anonymknappen...

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg er jo kvinne og får orgasmer og har dermed sett dette mange ganger... Skjønner at du velger anonymknappen...

Åååh du drar anonym kortet 😂 kleint! Så du veit altså hvordan det ser ut når det er inni vagina? Fascinerende! 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh du drar anonym kortet 😂 kleint! Så du veit altså hvordan det ser ut når det er inni vagina? Fascinerende! 

Ja. I samme øyeblikk som det renner er det blankt. Så blir det straks hvitt. Kvinner flest har sett på fingrene sine eller dildoen sin og sett forskjellen. Din begrensede erfaring er pinlig mtp hvor bastant du er.

Hvis du noengang får oppleve en kvinnes orgasme, så vil du få deg en aha-opplevelse. 

• Liker 6
Skrevet
35 minutter siden, Rotemor skrev:

Ja. I samme øyeblikk som det renner er det blankt. Så blir det straks hvitt. Kvinner flest har sett på fingrene sine eller dildoen sin og sett forskjellen. Din begrensede erfaring er pinlig mtp hvor bastant du er.

Hvis du noengang får oppleve en kvinnes orgasme, så vil du få deg en aha-opplevelse. 

Hva i alle dager veit du om min erfaring? 😂 ikke prøv å late som at du er den eneste som kan noe. Det er bare flaut å lese

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager veit du om min erfaring? 😂 ikke prøv å late som at du er den eneste som kan noe. Det er bare flaut å lese

Du vet jo ikke hvordan det ser ut når kvinner kommer. Det var jo tema.

• Liker 5
Skrevet

Alle sykluser starter med menstruasjon. Mange har noen dager med spotting før menstruasjonen er helt ferdig. Så kommer ofte noen dager hvor man ikke har noe utflod i det hele tatt. Som regel blir utfloden gradvis våtere; en dag eller flere med klebrig sekret etterfulgt at en eller flere dager med lotionaktig sekret etterfulgt av en eller flere dager med melkelignende sekret som til slutt ender med en eller flere dager med eggløsningsslim. Etter eggløsningen tørker sekretene fort inn igjen; mange går rett fra eggløsningsslim til lotion eller klebrig før det tørker helt inn. De fleste er da tørre fram til ca. en uke etter eggløsningen, da får mange ofte litt våtere sekreter igjen pga. at østrogennivået i kroppen får et oppsving. Deretter blir de fleste tørre igjen fram til menstruasjonen starter. Noen får lotion- og/eller melkeaktig sekret også dagen(e) rett før menstruasjonen starter, det kommer som regel av at livmorslimhinnen har begynt å bryte sammen og lekker ut fuktighet.

Anonymkode: b29e4...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...