Hollie Skrevet 24. februar 2018 #21 Skrevet 24. februar 2018 Her jeg bor er det ingen bomstasjoner, Så bomstasjoner er ikke noe som irriterer meg i hverdagen
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #22 Skrevet 24. februar 2018 Idiotisk. Igjen skal lille Norge redde hele verden. Vi lever innesperret i et diktatur. Se i andre land. Ingen bommer og veiene er fullstappet av biler. Anonymkode: 92a20...f59 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #23 Skrevet 24. februar 2018 Jeg har ingenting i mot bomstasjoner, og jeg er enig i at vi trenger å redusere biltrafikk i bysentrum. Men det er åpenbart i Oslo at miljøet bare er en unnskyldning for å dra inn mer penger. Først øker man bomprisene, så øker man månedskortet, og så utvider og øker man prisen på pendlerparkering. Jeg overlever, siden jeg er i full jobb og kan gå til toget, men de dette går ut over er trygdete, lavtlønnete og folk med dårlig helse. De som behøver bil, men ikke er syke nok til å få handikap-kort blir isolert hjemme, fordi de må nå velge mellom å gå til toget, eller betale 60 kroner for å sette fra seg bilen, pluss 70 kroner tur/retur inn til byen. Når de nye bydelsbommene kommer må disse menneskene også betale for å komme seg til og fra nærbutikken. Stem Rødt, de er det eneste partiet som faktisk tenker på miljøet, og vil øke tilbudet og sette ned prisene på kollektivt. Anonymkode: a8ae8...ddb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå