Gå til innhold

Kan noen si hva som feiler meg??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg aseksuell eller bare syk?

Har følt en mild form for tenning for nåværende kjæreste, TROR JEG. Elsker å være nær, ta på, kysse, ha sex. Men det er på en måte det samme om vi bare ligger oppå hverandre nakne og kjenner på hverandres hud, som å ha sex, det er det samme for meg, bortsett fra at jeg foretrekker sistnevnte fordi HAN foretrekker det og jeg liker å tilfredsstille. Har ingenting i MOT sex, synes det er koselig, men ikke noe mer enn det.

Ellers har jeg aldri hatt "lyst" på sex for egen nytelsesskyld, aldri onanert, blir aldri våt  og aldri hatt orgasme. Jeg er en sunn og normal 22-åring, og har hatt to kjærester, som begge undret seg på hvorfor jeg ikke ble våt/kom/ble opphisset. Har prøvd hva det skal være av leketøy, stillinger, kinker og hjelpemidler, men ingenting går. Og før noen spør - JA jeg vet hvor klitoris er, men den kjennes bare rar/øm/stikkende å ta på. Udigg.

Er jeg aseksuell? Eller er det noe feil med meg? Vil bare være som alle andre!!! Blir skikkelig oppgitt, frustrert og trist av det her, og hadde en periode selvmordstanker pga. jeg følte meg som et misfoster som ikke kan oppnå seksuell tenning og tilfredsstillelse. Burde jeg dra til legen med det, kan det ligge i hormonene? Er så lei av å være sånn...

Anonymkode: d01ae...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanskelig å si noe, når du sier du har prøvd "alt" å vet hvor klitoris er. Men har du noen traumer fra barndommen, evt overgrep som kan ha påvirket deg? Ellers så er ihvertfall orgasmer ikke verdt å ta livet av seg over, jeg lover!!

• Liker 1
Skrevet

Har du seksuelle tanker og fantasier da? 

Anonymkode: ddb1b...295

Skrevet

Du kan jo ta det opp med legen, bare vær forberedt på at det ikke er sikkert det er noe unormalt å finne så du ikke blir så skuffet. Har du normal menstruasjonssyklus og alt det der?

Anonymkode: a7c60...0d8

Skrevet

Jeg tipper du er for ung. Noen blir ikke ordentlig sexuelle før de har funnet trygghet og preferanser. Det henger også sammen med kroppens utvikling. Jeg var oppi tredveårene før jeg virkelig begynte å ha sex for sexens skyld ig ikke bare nærhet, trygghet etc

Anonymkode: b277b...f3a

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du seksuelle tanker og fantasier da? 

Anonymkode: ddb1b...295

Ja, og de er spennende, men ikke på en "tennende" måte. Like spennende å tenke på en spennende film, å ha sex blir litt som å leke spion. Gøy, liksom, men ikke noe mer. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ta det opp med legen, bare vær forberedt på at det ikke er sikkert det er noe unormalt å finne så du ikke blir så skuffet. Har du normal menstruasjonssyklus og alt det der?

Anonymkode: a7c60...0d8

Jepp, helt normal og sunn og frisk. Går ikke på noe medikamenter heller, ikke hormonprevensjon. Så kan ikke skjønne hva det skal være.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper du er for ung. Noen blir ikke ordentlig sexuelle før de har funnet trygghet og preferanser. Det henger også sammen med kroppens utvikling. Jeg var oppi tredveårene før jeg virkelig begynte å ha sex for sexens skyld ig ikke bare nærhet, trygghet etc

Anonymkode: b277b...f3a

Men masturberte du likevel? Og fikk orgasmer? for jeg har ingen av delene...

Skrevet

Alle er vi forskjellige. Ikke tenk så mye på hvorfor du er sånn, å så lenge du har wt nornalt liv er det ingen ting å bekymre seg over for det å være sexuelt opphisset er ikke så veldig spennende i lengden🙂

Anonymkode: 038aa...f9c

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle er vi forskjellige. Ikke tenk så mye på hvorfor du er sånn, å så lenge du har wt nornalt liv er det ingen ting å bekymre seg over for det å være sexuelt opphisset er ikke så veldig spennende i lengden🙂

Anonymkode: 038aa...f9c

Men greia er at det holder på å ødelegge forholdet mitt... vi har vært sammen i snart to år nå, og i starten gikk det bra, han trodde jeg bare trengte tid, at han ville lære mer osv. Men ingenting har endret seg. Vi har fortsatt mye sex fordi det er koselig og gøy, men siden jeg aldri blir våt eller kommer tviler han mye på seg selv. 

Skrevet

Hei! Vet ikke hvor vanlig eller uvanlig dette er, men synes det er merkelig at du ikke blir våt. Jeg blir som regel våt selv om jeg ikke føler meg kåt, nesten som om hjernen ikke har kontakt med skrittet.

Jeg forstår at dette er vanskelig for deg, og det kommer nok en dag du kanskje ikke gidder å ha sex mer når det er som dette. 

Jeg vil anbefale deg å dra til legen og være helt ærlig om din situasjon. Det kan være det er noe fysisk galt, men det kan også være det bare er sånn du er. Uansett blir det sikkert fint for deg å få noen svar. 

Det virker som om skjeden din ikke kan bli våt. 

Anonymkode: 5f574...7ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...