AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1 Skrevet 23. februar 2018 Jeg elsker å sitte foran peisen under ullteppe, det er så koselig! Og gjerne med en katt i fanget Også er det koselig når jeg er fyllesyk og sovner oppå brystet til kjæresten. Da føler jeg meg så tatt vare på Hva syns dere er koselig da, folkens? Anonymkode: f9f21...c05 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #2 Skrevet 23. februar 2018 De morgene når jeg våkner i senga med mannen min, 4 åringen min og ettåringen min som får pupp. Alle sover, det er varmt i senga og fridag, vi har sovet litt lenger enn vi pleier. Det er det koseligste jeg vet. P.s Barna sover 90% av alle netter på eget rom.😂 Anonymkode: 71215...442
Zoey Skrevet 23. februar 2018 #3 Skrevet 23. februar 2018 Sovende unger. I alle former, å sovne sammen med dem, at de sovner i fanget mitt. Sovende barn i bilen og opplyste hus som farer forbi... Spesielt i førjulstiden er dette fantastisk. 1
Gjest Fjelldronning Skrevet 23. februar 2018 #4 Skrevet 23. februar 2018 Jeg elsker å ligge på brystet til mannen min. Jeg elsker å ligge sammen med mannen min, og høre han puste når hab sover. Jeg elsket mannen min. Jeg elsker lyden av pianospilling. Jeg elsker å høre bølgeskvulp. Jeg elsker å se og høre vedovnen brenne. Jeg elsker lydene jeg hører når jeg går tur i fjellet ❤️
Perelandra Skrevet 23. februar 2018 #5 Skrevet 23. februar 2018 Å ble vekket om morgenen av en katt kommer opp i senga og maler rett i øret på meg. 1
Gjest Bortbyting Skrevet 23. februar 2018 #6 Skrevet 23. februar 2018 Stå opp om morgenen og det er fyrt opp i vedovnen på kjøkkenet og det står en kanne kaffe på benken til meg! Når min kjære har med blomster til meg på en helt vanlig dag! Eller når jeg våkner opp midt på natta med en katt tett inntil meg....(selv om det lille krypet tar 75%av dyna, sånn at jeg fryser på halve kroppen) eller bare gå en tur i skogen for å høre stillheten.....og fotografere litt.... det er mange flere ting også som jeg synes er koselig....
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #7 Skrevet 23. februar 2018 Trekk i ei varm fjølbu oppe på fjellet. Å se at naturen livner til mens en sitter på morgenpost etter hjort eller rådyr. Anonymkode: 19355...f47 1
Drikkeflaska Skrevet 23. februar 2018 #8 Skrevet 23. februar 2018 Det høres sikkert kjempeteit ut for noen, men det aller beste jeg vet er å komme hjem til mamma og pappa og brødrene mine (som fortsatt bor hjemme). Jeg føler meg aldri så lykkelig som når jeg sitter på flyet på vei hjem, og det er i barndomshjemmet jeg føler meg tryggest 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #9 Skrevet 23. februar 2018 2 minutter siden, Drikkeflaska skrev: Det høres sikkert kjempeteit ut for noen, men det aller beste jeg vet er å komme hjem til mamma og pappa og brødrene mine (som fortsatt bor hjemme). Jeg føler meg aldri så lykkelig som når jeg sitter på flyet på vei hjem, og det er i barndomshjemmet jeg føler meg tryggest Så heldig du er 😊❤️ Anonymkode: e6099...e4f 1
Tillion Skrevet 23. februar 2018 #10 Skrevet 23. februar 2018 Når et dyr har blitt så trygt at det sovner oppå meg for første gang. 1
Arkana Skrevet 23. februar 2018 #11 Skrevet 23. februar 2018 Å sitte i sofaen med teppe på, katten på fanget, levende lys, noe godt å knaske på, strikketøy og en fin film/serie. Når barna kommer krypende opp i sengen vår om morgenen og vi snakker om alt mellom himmel og jord. At katten sover tett tett inntil meg hele natten. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #12 Skrevet 24. februar 2018 Å høre det sprake fra vedovnen,og duften av nykokt kaffe.Stillheten ellers disse morgenene før barna våkner.Det er helt nydelig og beste start på dagen.Hvis jeg får lyst så baker jeg rundstykker eller scones før de våkner til frokost.Ikke hverdagskost,men det skjer Anonymkode: 93939...c28 1
Gulogulo Skrevet 24. februar 2018 #13 Skrevet 24. februar 2018 Så deilig å våkne en lørdags morgen og finne denne positive tråden. Det koseligste jeg vet er å ha mann, barn og hund rundt meg. Enten vi er ute og går tur, eller ligger i sofaen og ser film. 2
Elaine Marley Skrevet 24. februar 2018 #14 Skrevet 24. februar 2018 Det er mange ting, men jeg synes det for eksempel er veldig koselig å ha lange late morgener med en kjæreste hvor man bare snakker, koser og ler. Bare nyte hverandres selskap og kropp, hehe. Jeg synes også at det er veldig koselig å komme hjem til foreldrene mine, og sitte rundt bordet mens vi snakker og spiser sammen Å sitte ute i naturen sammen med en venn eller en kjæreste mens man drikker noe varmt. Gjerne ved et bål. Å sitte under et pledd med en katt på fanget og en god serie eller film på tv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #15 Skrevet 25. februar 2018 Når det er fredags kveld og begge barna har lagt seg, og jeg og mannen koser oss med noe digg mat og noe gøy på TV. Anonymkode: 6c45b...8ee
Zenobia Skrevet 25. februar 2018 #17 Skrevet 25. februar 2018 KG kan være ganske koselig det også, når man henger i de rette trådene ^
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #18 Skrevet 25. februar 2018 Når jeg sitter i sofaen med tven på og katten oppå meg med en nykokt kaffe med melk i hånda og fyr i peisen Anonymkode: ed32f...d21
Gjest Mass Skrevet 25. februar 2018 #19 Skrevet 25. februar 2018 Det er så mye som er koselig, men nå for tiden tar jeg vekkerklokken på når jeg har fri bare for å kunne kjenne på den deilige følelsen av å kunne skru den av og sove videre. Det er også veldig koselig når alle barna sitter rolig sammen med meg og bare nyter litt stilletid - dét er koselig det! 😁
Gjest PaN Skrevet 25. februar 2018 #20 Skrevet 25. februar 2018 Ligge på sofaen, gomle i meg potetgull og et stort glass pepsi med min 2 år gamle katt liggende på fanget opp ned med sovende ansikt. Ligge under dyna i senga om morgenen når det er kaldt inne på soverommet men varmt under dyna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå