Gå til innhold

Araktaka Restaurant, Oslo - noen erfaringer


Mines

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring fra denne restauranten? Har hørt mye rart om servicen der, men kanskje de har skjerpet seg? Maten skal visst være veeldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimalla

Har vært der et par ganger og alltid hatt god service og veldig god mat. Mine egne opplevelser har bare vært positive, veldig positive.

Servicen skal være veldig variabel om du sier, vet ikke om de har fått orden på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veldig bra mat til veldig gunstige priser, men ganske "sær" service....

Sist gang vi var der var jeg litt sen, men de tre andre jeg skulle spise med ble nektet å sette seg ved bordet før jeg kom.....

Har også blitt oppringt samme dag som vi har bordbestilling og blitt spurt om alle det var bestilt til kom, og om jeg kunne "love" det.

Hørte også om en jentegjeng på 10 som hadde bestilt bord. Bare 9 av dem dukket opp og da fikk de beskjed om at de måtte betale kuvertpris for den 10. likevel!! De gikk...forståelig nok!

Men som sagt,- veldig god mat og hyggelige servitører. Tror det er hovmester/administrasjon som har et lite service-problem!

-Ally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste der i sommer med kjæresten. Deilig mat! Servicen var bra da, men jeg har også hørt at den har blitt verre. Veldig fint og romantisk.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...