Gå til innhold

huff - ingen kjole!

Gjest Principessa

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

...ja, så dro jeg til København med store forventninger om at den perfekte kjolen var der og ventet på meg. Jeg traff forloveren min (som hadde fløyet ned for å hjelpe meg) også dro vi rett til butikken jeg hadde avtalt time med. Uten å nevne navnet på butikken så var dette virkelig et dårlig sted. Både butikken, de som jobbet der og kjolene ikke minst virket cheapy, 80-talls og harry. Damen som hjalp meg eeeelsket brudekjoler som så ut som bløtkaker. Jeg prøvde 7 forskjellige (mest siden jeg følte at jeg rett og slett MÅTTE). Og jeg ville bare ut av kjolen, ut av butikken og ut av senteren den lå i. Jeg var kjempe lei meg og ringte mamma og gråt. :grine: Mamma trøstet meg med å foreslå at vi kan dra andre steder og se..

Min forlover tok meg med inn til København også gikk vi å kikket i butikkene på strøget. Fikk kjøpt et kjempe fint undertøy (ikke til brylluppet) og ble straks i bedre humør. Det var snø- og regn storm, så vi var gjennomvåte da vi kom fram til steet vi skulle bo. Jeg var helt utslitt og sovnet halv ni lørdag kveld :sove:

Og nå er jeg tilbake i Aalborg, og sitter igjen å ser på nettet etter kjolen som det står mitt navn på. Det er 6mnd til brylluppet og jeg merker stresset etter kjolen nærmer seg. Kanskje det rett og slett bare er meg som er kjempe kresen (er ikke det ellers), men jeg finner ikke den som bare sier PANG! Ser på bilder av deres flotte kjoler, og syns de er kjempe fine alle sammen. Men det er alltid et eller annet som ikke er MEG ved de...

Huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsett å lete, du finner helt sikkert kjolen med stoor K!!

:kose:

Hvordan har du forresten tenkt deg at den skal være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...